موشک‌های مقاومت معادلات صهیونیست‌ها را بر هم می‌زند

موشک‌های مقاومت معادلات صهیونیست‌ها را بر هم می‌زند
چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 - 14:00

گروه‌های مقاومت فلسطین با شلیک موشک‌ها از نوار غزه، آسمان تل‌آویو را نورباران کرده و ترس و وحشت را در دل صهیونیست‌ها به وجود آوردند تا به این واقعیت برسند که مقاومت تا آزادی سرتاسر خاک فلسطین ادامه خواهد داشت.

العالم- نظرکده

کارشناسان سیاسی می‌گویند، تأکید مقاومت و مرابطان بر موضع‌شان نشان می‌دهد که قدس و سرتاسر فلسطین در مرحله بعدی آبستن تحولاتی جدی خواهد بود و اقدام رژیم اشغالگر به لغو رزمایش‌ نظامی‌اش نشان می‌دهد که جنگ در تمام جبهه‌ها محتمل است.

کارشناسان افزود، شلیک موشک مقاومت از نوار غزه به سمت مناطق صهیونیست‌نشین حامل این پیام است که ملت فلسطین شکست‌ناپذیر است و همچنان مقاومت می‌کند.

به گفته آنها، مقاومت فلسطین خسارات زیادی به رژیم صهیونیستی تحمیل کرده‌اند و این رژیم در سایه تمام چالش‌هایی که دارد، در وضعیتی بی‌بازگشت قرار گرفته است.

کارشناسان با بیان این‌که خروج اهالی در "اللید" و "ام الفخم" در کرانه باختری به خیابان‌ها دشمن صهیونیست را غافلگیر کردند، افزودند آنها بر هویت فلسطینی‌شان و تعهد به سرزمین‌شان تأکید و اعلام کردند که به خاطر غزه و به خاطر قدس برمی‌خیزند.

به گفته کارشناسان، غزه با موشک‌هایش دفاع از سرزمین و ملتش و پاسخ به اشغالگر را تضمین می‌کند؛ زیرا دشمن فقط زبان زور و گلوله را می‌فهمد.

ناظران به پرونده منازعه اعراب و اسرائیل معتقدند، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم تنها یک گزینه برای نجات صهیونیست‌ها از موشک‌های مقاومت دارد و آن تجدیدنظر در سیاست‌هایش درباره قدس است و لذا برای آتش‌بس، باید دست به دامان مصر و دیگر کشورها باشد و نباید با حمله به نوار غزه دست به ماجراجویی بزند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها