انواع مرگ برای صهیونیست ها آماده است ...

انواع مرگ برای صهیونیست ها آماده است ...
جمعه 24 ارديبهشت 1400 - 09:45

گفته می شود سازمان ملل، قطر و برخی محافل بین المللی با جنبش مقاومت اسلامی حماس در صدد پایان دادن به این درگیری هستند اما این جنبش به میانجی ها اعلام کرده درخواستش دست برداشتن رژیم اشغالگر از مسجدالاقصی و منطقه شیخ جراح است.

العالم - درگوشی

صالح العاروری معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد مقاومت فلسطین بر قدس اشغالی تمرکز کرده و پیامی به اشغالگران داده مبنی بر اینکه قدس اولین درگیری است.

ابوعبیده سخنگوی گردان های قسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز گفت :خط قرمز ما در واکنش به اشغالگران اسرائیلی دفاع از قدس است و تصمیم بمباران تل آویو، قدس، دیمونا، عسقلان، اسدود، بئرالسبع و پیش و پس از آن برای ما از آب خوردن راحت تر است.

انواع مرگ را برایتان آماده کردیم

ابوعبیده در برنامه ای تلویزیونی گفت : هرچه می توانید نیروهای زمینی ،دریایی و هوایی خود را بسیج کنید ما نیز برایتان انواع مرگ ها را تدارک دیده ایم خودتان را نفرین خواهید کرد و در ما نه ضعف و عقب گردی نخواهید دید .

موشک جدید عیاش 250

برای تصدیق سخنان سید مقاومت به خبر گردان های قسام مبنی بر شلیک موشک عیاش 250 با برد 250 کیلومتر و با قدرت تخریبی بالا به سوی فرودگاه رامون واقع در جنوب فلسطین اشغالی و 220 کیلومتری غزه استناد می کنیم .

این مقدمه دو نکته مهم دارد نخست اینکه مقاومت سلاح های زیادی دارد و دوم سستی و ضعف اشغالگران است که حملات موشکی آن را اثبات کرده و هم چنین اثبات فساد مقامات نظامی و سیاسی به ویژه نتانیاهو نخست وزیر رژیم است که به اتهامات زیادی تحت پیگرد است.

دیگر پرونده های فسادی که به زودی با حملات موشکی مشخص خواهد شد اقدام این مسئولین فاسد در مکیدن ثروتهای رژیم است که از جیب مالیات دهندگان امریکایی است دزدی هایی که شاید میلیون ها دلار بشود و به زودی افشا خواهد شد .

موشکها اشغالگران را ترساند

روزنامه یدیعوت احرونوت اسرائیل در همین راستا با اشاره به سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله تاکید کرد مقاومت آماده خواهد بود و همه جبهه ها آماده شعله ور شدن است.

روزنامه الدیار لبنان نیز در همین راستا نوشت : پس از هشدارهای سید حسن نصرالله به این رژیم نامشروع ، دولت اشغالگر با تماس با مقامات بلند پایه روسیه در صدد آرام کردن جبهه لبنان برآمد مضمون پیام نیز این بود رزمایش های گسترده مقدمه جنگ در جبهه شمالی نیست بلکه اقدامات معمولی برای تقویت بازدارندگی و بالا بردن آمادگی نظامی است.

پیام های آرام بخش در همه جهت ها

مسکو نیز به نوبه خود پیام روزنامه لبنانی الاخبار را پخش و اصرارداشت تاکید اسرائیل بر جلوگیری از هرگونه اقدامی که به جنگی محدود یا نامحدود منجر شود، را به تهران،دمشق و بیروت منتقل کند.

روزنامه هاارتص نیز در همین راستا گفت اسرائیل پیام های آرامبخشی نیز به کشورهای عربی که اخیرا روابط عادی سازی داشته اند داده و از آنان خواسته این پیام ها را به جنبش حماس نیز برسانند که به اعتقاد آنان در این زمان بندی و مرحله سیاسی انتقالی رژیم صهیونیستی توان آتش گشودن دارد.

دلیل این همه ترس و نگرانی اسرائیل چیست ؟

در جبهه های خارجی سید حسن نصرالله در سخنان اخیر خود گفت ارتش اسرائیل به قدرت خود در مقابله با جنگ در چندین جهت اطمینان ندارد.

یدیعوت احرونوت نیز درباره سطح داخلی به سخنان نصرالله در روز قدس اشاره کرد که گفته بود اسرائیل بسیار ترسیده و شکافی در رژیم به وجود امده که جنگی داخلی را به پا می کند و مردم اسرائیل نیز این رویکرد نگران هستند.

در اینجا می توان به اظهارات مقامات نهادهای امنیتی اسرائیل و در راس آن اویو کوخاوی رئیس ستاد ارتش در اواخر ژانویه اشاره کرد که از ائتلاف قدرتمند کشورهای عربی در مقابله با ایران حمایت می کند و مدعی است که قدرت بازدارندگی اسرائیل در برابر کشورهایی که تهدیدی برای امنیتش هستند افزایش یافته و این کشورها قصد حمله به ما ندارند.

السيد ابو ايمان

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها