غافلگیری به سبک مقاومت/ جهنم در انتظار صهیونیست ها/ نتانیاهو در تنگنا

غافلگیری به سبک مقاومت/ جهنم در انتظار صهیونیست ها/ نتانیاهو در تنگنا
جمعه 24 ارديبهشت 1400 - 14:25

چشم در برابر چشم و دندان در برابر دندان این معادله ای است که مقاومت فلسطین ثابت کرد و نشان داد، ید طولایی در نشانه گرفتن عمق رژیم صهیونیستی دارد و می تواند اصل توازن رعب را که لحظه بزرگی در درگیری ها است را ثابت کند و معادلات میدانی و سیاسی را بنا نهد زیرا هر فریاد امروز ادامه فریادهایی است که سالها از آن  می گذرد.

العالم - درگوشی

مقاومت فلسطین هم اکنون در اوج پیروزی های خود است، مقاومت ثابت کرد می تواند اشغالگران را به درد بیاورد زیرا این موضع گیری های مقاومت بیانگر آمادگی گروههای مقاومت برای مقابله با همه احتمالات از جمله عملیات زمینی است که با آن رژیم صهیونیستی را تهدید می کند.

ابوحمزه سخنگوی گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز به اشغالگران وعده داد درگیری زمینی کوتاهترین راه برای پیروزی قطعی است و حملات دشمن هرگز نخواهد توانست استراتژی مقاومت را تغییر و ابهت آن را بشکند بلکه از این درگیری شکست خورده خارج خواهد شد.

گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه ای گفت: با توجه به اشاره دشمن به حمله زمینی می گوییم هر نفوذ زمینی به هر منطقه نوار غزه به امید خدا فرصت زیادی برای کشتن و اسارت شمار بیشتر دشمنان است و آماده دادن درس های سختی است.

ابوعطایا سخنگوی نظامی تیپ های ناصر صلاح الدین گفت : همه ما مطمئن هستیم دشمن جرات نخواهد کرد دست به جنگ زمینی بزند و اقداماتش در مرزهای غزه نمایشی است و نمی تواند ملت قهرمان ما را بترساند. درس دردناکی در همه درگیری های زمینی به دشمن دادیم و اگر بار دیگر اقدام کند فقط جهنم بزرگی در مرزهای غزه خواهد دید.

وی تاکید کرد : هدف قرار دادن غیرنظامیان توسط جنگنده های دشمن صهیونیستی جنایت جنگی است و مقاومت حق دارد با همه توان بدان پاسخ دهد.

ارتش اسرائیل ،هزاران نیروی ذخیره را بسیج کرد

رژیم صهیونیستی وقتی می گوید نیروهای نظامی بیشتری را بسیج کرده و هزاران نفر در مرزهای شرقی نوار غزه مستقر شده اند و در حال فراخوانی 7 هزار نیروی ذخیره و لغو مرخصی سربازها و افسران است ادعا می کند عملیات زمینی را رقم خواهد زد و معتقد است با چنین خبرهایی که منتشر می کند گروه های مقاومت را سست می کند و از عملیات قهرمانانه ای که امروز رقم زد عقب خواهد راند اما واکنش در اظهارات و بیانیه های گروههای مقاومت غزه مشخص و روشن بود.

بدون شک گروههای فلسطینی خود را برای همه احتمالات از جمله حمله زمینی آماده می کند بنابراین چنین اظهاراتی پیام روشنی به رژیم اشغالگر است مبنی بر اینکه هر حماقت ارتش صهیونیستی بهای سنگینی خواهد داشت که اشغالگران و نتانیاهو باید آن را بپردازند بنابراین اسرائیل در تهدیدات خود مبنی بر عملیات حمله زمینی به نوار غزه جدی نیست و و اگر نتانیاهو جرات کند یک وجب به داخل اراضی نوار غزه وارد شود، بی نهایت محدود است

عقب گرد،ترس و اتهام زنی در رژیم صهیونیستی پس از خبر آغاز حمله زمینی

گفتنی است به دنبال شیوع اخبار آغاز عملیات نظامی نوار غزه، دستپاچگی و صدور تکذیبیه های سریعی در محافل نظامی و رسانه ای اسرائیل شیوع یافت زیرا رسانه های مختلف به شکلی هیستریک بخشی از ترس و نگرانی را نشان دادند.

واکنش اسرائیل در تکذیب خبر آغاز حمله زمینی بود تا درستی اظهارات ناظران و تحلیلگران اسرائیلی را ثابت کند که بهای ورود سنگین خواهد بود و نیاز به وضعیت سیاسی ثابت و دولت متحد دارد تا بتواند مسئولیت چنین تصمیم گیری را بپذیرد که با وضعیت سیاسی موجود اسرائیل تناسب ندارد.

نتانیاهو: ادامه عملیات نظامی غزه تا برقراری آرامش

بنیامین نتانیاهو و سیاست هایش به شدت مورد انتقاد است زیرا نتانیاهو با حمله به غزه به دنبال منافع رژیم نیست و هدف اصلی وی برپایی دولتی فوق العاده به ریاست خود است از ترس فسادی که گریبانگیر وی است و هم چنین جلوگیری از جبهه مخالف برای تشکیل دولتی جایگزین بنابراین نتانیاهو هیچ کس را نتوانسته قانع کند که با حملات نوار غزه پیروز شده یا پیروز خواهد شد .

ساده ترین سوال از بنیامین نتانیاهو این است هدف از حمله به نوار غزه چیست ؟ و چرا نتوانسته علیرغم این حملات ، موشک های مقاومت را متوقف کند و بانک اهداف واقعی که از آن سخن می گوید چیست ؟ موشک ها به همه مناطق شلیک می شود و از شمال فلسطین تا جنوب و شرق و غرب اصابت می کند و هیچ منطقه امنی در سرزمین اشغالی وجود ندارد .

امروز 7 میلیون شهرک نشین اسرائیلی در پناهگاه ها پناه گرفته اند و زندگی تعطیل شده و اسرائیلی ها با چمدان های خود پا به فرار می گذارند و تلاش می کنند به پناهگاه ها فرار می کنند و هیچ محل امنی برای اسرائیل در سرزمین تاریخی فلسطین وجود ندارد و این وضعیتی که همه دنیا شاهد آن است ،ضعف این رژیم جنایتکارموسوم به اسرائیل را نشان می دهد که می گفت قدرت چهارم سطح جهان است و ارتشی شکست ناپذیر دارد امروز چهره اسرائیل کاملا تغییر یافته و حتی کشورهای عادی ساز دریافته اند با رژیمی سست و بی ارزش عادی سازی کرده است.

انتفاضه ساکنان مناطق اشغالی 48

ورود ساکنان مناطق 48 به خط درگیری های از جمله غافلگیری هایی است که اشغالگران انتظار نداشتند . حوادث اللد و ام الفحم به کفر قاسم ، الناصره و امروز نیز به حیفا و عکا امتداد یافته و چندین شهر داخل اراضی اشغالی فلسطین سال 48 را شامل شده و رژیم را به تنگنا انداخته به گونه ای که رسانه های عبری اعلام کردند ارتش منتظر پایان درگیری نوار غزه است تا حوادث اراضی اشغالی فلسطین سال 48 را خاموش کند.

اشغالگران و دولت بنیامین نتانیاهو در تنگنای شدیدی قرار دارند و نتانیاهو تحت فشارهایی نه فقط از جبهه غزه بلکه با موشک های شلیک شده از شمال فلسطین اشغالی به برخی روستاها و حوادث داخل اراضی اشغالی سال 48 حوادث قدس و کرانه باختری است عملیاتی که سرزمین های اشغالی را ناامن کرده و حمله و تیراندازی به ایست های اسرائیلی روز به روز در حال افزایش است بنابراین نتانیاهو باید در چندین جبهه بجنگد که همواره فرصت وی را برای دست یافتن بر آرزویش مبنی بر ضعیف کردن مقاومت فلسطین و برقراری آرامش در منطقه نوار مرزی کم کرده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها