یک صهیونیست دیگر در حملات گروه‌های فلسطین به هلاکت رسید

یک صهیونیست دیگر در حملات گروه‌های فلسطین به هلاکت رسید
جمعه 24 ارديبهشت 1400 - 13:12

در پی حملات راکتی گسترده گروه‌های مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی، رسانه‌های عبر‌ی‌زبان خبر دادند یک شهرک‌نشین دیگر به هلاکت رسیده و شمار کشته‌شدگان به 9 تن افزایش یافته است.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع صهیونیستی، امروز (جمعه)، از افزایش شمار تلفات در پی حملات راکتی گسترده گروه‌های مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست‌نشین خبر دادند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص خبر داد که یک شهرک نشین دیگر که در پی حملات راکتی روز سه‌شنبه گروه‌های مقاومت فلسطین به شدت مجروح شده بود، امروز به هلاکت رسید.

طبق گزارش منابع صهیونیستی تا این لحظه در پی حملات راکتی گروه‌های مقاومت به بخش‌های مختلفی از سرزمین‌های اشغالی ۹ صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند.

شبکه «الجزیره»‌ به نقل از منابع صهیونیستی گزارش داد که شمار مجروحان نیز به بیش از ۱۳۰ نفر رسیده است.

طبق گزارش منابع نزدیک به گروه‌‌های مقاومت، طی ۱۰ ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

فیلملحظه برخورد راکت با یک ساختمان در عسقلان اشغالی

با این حال، «اوفیر جندلمان»‌ سخنگوی عربی «بنیامین نتانیاهو»‌ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که از شب گذشته تاکنون ۱۹۰ راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک شده که پدافند هوایی این رژیم ده‌ها راکت از این تعداد را رهگیری کرده است.

فیلملحظه برخورد راکت با یک ساختمان در عسقلان اشغالی

با این حال،‌ او در ادامه اذعان کرد که ۳۰ راکت با اهدافی در سرزمین‌های اشغالی برخورد داشته‌اند.

از طرفی دیگر، طبق اعلام امروز ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ در عصر روز دوشنبه، تا این لحظه، حدود ۲۰۰۰ راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

این حملات در حالی علیه صهیونیست‌ها انجام شده است که نیروهای رژیم صهیونیستی برای پنجمین روز متوالی همچنان به تجاوزهای وحشیانه خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهند و تأسیسات غیرنظامی را هدف قرار می‌دهند؛‌ اقدامات متجاوزانه‌ای که طبق جدیدترین آمار وزارت بهداشت غزه، شمار تلفات آن به ۱۱۹ شهید از جمله ۲۷ کودک و ۱۱ زن رسیده است.

علی‌رغم ادعای تل‌آویو درباره هدف قرار دادن خطوط مهمات‌رسانی گروه‌های مقاومت، این گروه‌ها تا این لحظه در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و تجاوزهای بی‌وقفه آنان علیه مردم این کشور همچنان به موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهند.

فارس

پربیننده ترین خبرها