قالیباف:‌ رژیم صهیونیستی شر اعظم و لکه ننگ کارنامه مستکبران جهان است

قالیباف:‌ رژیم صهیونیستی شر اعظم و لکه ننگ کارنامه مستکبران جهان است
يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 - 08:49

رئیس مجلس گفت: رژیم صهیونیستی شر اعظم و لکه ننگ کارنامه مستکبران جهان است این رژیم نامشروع تعدی به حقوق مردم مظلوم فلسطین را به بالاترین حد رسانده است.

العالم - فلسطین اشغالی

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 26 اردیبهشت) گفت: رژیم صهیونیستی شر اعظم و لکه ننگ کارنامه مستکبران جهان است این رژیم نامشروع و جنایتکار تعدی به حقوق مردم مظلوم فلسطین را به بالاترین حد رسانده است و با هدف نسل‌کشی مردم فلسطین به تداوم عملیات در منطقه شیخ جراح ادامه می‌دهد و مردم بی‌دفاع و مناطق مسکونی را مستقیماً هدف بی‌رحمانه‌ترین حملات قرار داده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ جنایات بی‌رحمانه اخیر این رژیم غاصب را قویاً محکوم می‌کنیم قلب اسلام برای فلسطین می‌تپد و امت اسلامی و جریان مقاومت با قدرت و اعتماد به نفس و تا پای جان بر سر آرمان فلسطین ایستاده‌اند و غاصبان جنایتکار صهیونیست را به سزای عمل خود خواهند رساند.

وی افزود: از مقاومت و ایستادگی همه طرف‌ها در داخل فلسطین و خیزش مردمی درون سرزمین‌های اشغالی استقبال می‌کنیم و حامی هر اقدامی برای متوقف کردن ماشین جنایت صهیونیستی خواهیم بود.

قالیباف خاطرنشان کرد: تا غیرت و شجاعت و شرف در رگ جوانان مسلمان جاری است مردم فلسطین حتی یک لحظه تنها نخواهند بود و طرح‌های بی‌حاصلی چون معامله قرن با وادادگی برخی سران عرب به هیچ نتیجه‌ای نخواهد رسید.

رئیس مجلس اظهار داشت: ضروری است تمامی رهبران منطقه هر چه سریع‌تر به یاری نیروهای مقاومت بشتابند و مانع از نسل‌کشی مردم مظلوم فلسطین شوند.

فارس

پربیننده ترین خبرها