اعلام همبستگی الحشد الشعبی با فلسطین

اعلام همبستگی الحشد الشعبی با فلسطین
يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 - 09:15

سازمان الحشد الشعبی (بسیج مردمی) عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که با نگرانی اوضاع و تحولات فلسطین را دنبال و بر همبستگی کامل خود با مردم زیر ستم این کشور تاکید می‌کند.

العالم - فلسطین اشغالی

الحشد الشعبی با صدور و انتشار بیانیه ای نوشت که با نگرانی عمیق رویدادهای فلسطین مقاوم و تجاوزهای وحشیانه اشغالگران غاصب صهیونیست در حق ملت فلسطین که در برابر دیدگان همه جهانیان انجام می‌شود را دنبال می‌کنیم.

بسیج مردمی عراق در ادامه بر همبستگی کامل با مردم فلسطین در دفاع از سرزمین های غصب شده و حقوق به تاراج رفته‌ فلسطینی ها و اقدامات وحشیانه و جنایتکارانه اسرائیل در کشتار غیرنظامیان و کودکان، بمباران ساختمان‌ها و خانه‌ها و تلاش برای استیلای بیشتر بر سرزمین های فلسطینی و کوچاندن اجباری مردم فلسطین تاکید کرده است.

بیانیه افزوده که موضع این سازمان از مواضع آشکار و شجاعانه آیت‌الله سیستانی مرجعیت عالیقدر تشیع نشات می‌گیرد که بر حمایت از مردم فلسطین و درخواست از ملت‌های آزاده برای پشتیبانی از این مساله عادلانه تاکید کرده اند.

سازمان الحشد الشعبی همسو با مواضع دولت و ملت عراق، از همه ملت‌ها و دولت‌ها و آزادگان جهان خواست تا به مسئولیت انسانی خود در مخالفت با ظلم و تروریسم صهیونیست‌ها علیه شهروندان فلسطینی بی‌دفاع عمل کنند.

بسیج مردمی عراق در پایان ضمن نثار درود و سلام به ملت مقاوم فلسطین، آورده است که مقاومت قهرمان فلسطین در حال کوبیدن مواضع دشمن و ارائه درس پایداری و اراده به همه جهانیان است مبنی بر اینکه ملت‌های آزاده هیچ وقت دچار شکست نخواهند شد و پیروزی تنها از جانب خداوند است.

ارتش رژیم صهیونیستی از دوشنبه گذشته حملات وحشیانه‌ای را به نوار غزه آغاز کرده که تاکنون صدها غیرنظامی که بیشتر آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهد، به شهادت رسانده‌ است.

نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین در غزه نیز اقدام به پاسخگویی به جنایت های رژیم صهیونیستی کرده و صدها موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند.

تاکنون کوشش بسیاری از کشورها برای برقراری آتش‌بس با ادامه پافشاری رژیم صهیونیستی به حمله همه جانبه به غزه ناکام مانده است.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها