ثانیه شماری مردم اردن برای اخراج سفیر صهیونیست

ثانیه شماری مردم اردن برای اخراج سفیر صهیونیست
يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 - 19:45

کاربران شبکه های اجتماعی اردن با راه انداختن پویشی خواهان اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از امان و احضار سفیر اردن از این رژیم و لغو همه توافق ها از جمله توافق وادی عربه و توافق گاز شدند.

العالم داغهای مجازی

کاربران توییتر هشتگ # اخراج سفیر صهیونیستی از اردن را در کشور ترند کردند.

کاربران با این هشتگ حمایت خود را از مساله فلسطین اعلام و تاکید کردند هیچ صلحی با رژیم غاصب صهیونیستی وجود ندارد و حمایت از مسجدالاقصی و قدس و فلسطین و ملت فلسطین وظیفه ای شرعی قانونی و انسانی است.

آنها اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از امان را کمترین واکنش به اقدامات و جنایت ها در حق مردم فلسطین اشغالی و کمترین اقدام را نیز همدردی کامل با ملت فلسطین و رساندن موضع گیری ثابت ملت اردن به انها دانستند که یک خون در رگهایشان جاری است و این حملات و بمباران ها و سرکوب ها قابل قبول نیست.

صخر دودین وزیر دولت در مسائل رسانه ای نیز این حوادث و اقدامات اشغالگران صهیونیست و هتک حرمت به مسجدالاقصی مبارک را بازی با اتش نامید .

سخنگوی دولت اردن گفت : گزینه های اردن در خصوص برخورد با اشغالگران مشخص بوده و چیزی محدودمان نمی کند.

وی افزود: ما می توانیم هر آن چیزی که برای امنیت و ثبات ملت فلسطین لازم است فراهم کنیم .

این در حالی است که مردم برای هفتمین روز پی در پی نزدیک سفارت اسرائیل در امان پایتخت اردن در مخالفت با اقدامات و حملات اسرائیل به قدس و غزه به تحصن خود ادامه دادند.

شرکت گنندگان در این پویش اعتراض امیز در اعتراض به اقدامات نیروهای اشغالگر و بمباران نوار غزه شعارهایی در تایید فلسطین سر داده و خواهان اخراج سفیر تل آویو از امان شدند.

شایان ذکر است هزاران اردنی صبح روز شنبه برای دومین روز پیاپی و در محکوم کردن اقدامات نیروهای اشغالگر و بمباران غزه ، نزدیک مرزهای کرانه باختری در منطقه الکرامه در دره های جنوبی تجمع کردند.

یکی از کاربران با نام # اخراج سفیر صهیونیستی از اردن در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت به خدا سوگند که عیب است برای ما و نمی توان تا زمانی که سفیر صهیونیستی از اردن اخراج نشده در صورت مردم نگاه کنم .

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها