ادامه سرقت گندم و نفت سوریه توسط اشغالگران آمریکایی

دوشنبه 27 ارديبهشت 1400
02:03
ادامه سرقت گندم و نفت سوریه توسط اشغالگران آمریکایی نیروهای اشغالگر آمریکایی امروز مقادیر جدیدی از گندم و نفت سوریه به سرقت بردند و از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید به شمال عراق منتقل کردند.

العالم ـ سوریه

خبرگزاری سانا به نقل از منابع محلی آورده است که کاروانی متعلق به اشغالگران آمریکایی متشکل از 38 کامیون و تانکر حامل گندم و نفت منطقه الحزیره در سوریه امروز به شمال عراق منتقل شد. گروههای مسلح قسد حمایت این کامیون ها را به عهده گرفته بودند.

نیروهای اشغالگر آمریکایی برای تقویت پایگاه های خود و تضمین سرقت منابع و ثروت منطقه الجزیره، روز گذشته نیز کاروانی حامل خودروهای نظامی از نوع هامر را از شمال عراق از طریق گذرگاه الولید وارد منطقه رمیلان در حومه حسکه کردند.

0% ...

آخرین اخبار

۴۲۴۷ شهید در حملات ۴ ماهه رژیم صهیونیستی به لبنان


۵ کشته براثر ۲ انفجار قلب سرزمین های اشغالی+ فیلم


هند ادعاهای پاکستان در مورد انفجار کراچی را رد کرد


موج گرمای مرگبار اروپا؛ فرانسه از ثبت هزار مرگ خبر داد


شبی که سیاستمداران لبنانی خودزنی کردند و نتانیاهو جشن گرفت


موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با به رسمیت شناختن «کشتار ارامنه»


مراسم عزاداری عاشورای حسینی(ع) در بوداپست برگزار شد


انتقاد واتیکان از استانداردهای دوگانه اتحادیه اروپا در قبال جنگ‌ها و تحریم‌ها


پزشکیان: برخی جریان‌ها در داخل و خارج به دنبال برهم زدن وحدت ملی و توافق‌های اخیر هستند


رئیس جمهور عراق بر حل‌وفصل اختلافات به روش‌های دیپلماتیک تاکید کرد