نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:

تحولات اخیر به مهاجرت معکوس اشغالگران ختم می شود/ وحدت فلسطینی‌ها در نتیجه ستم نتانیاهو و اشغالگران

سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 - 15:29

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: مردم غزه در دفاع از فلسطینی های قدس به میدان آمدند، همه این اتفاقات به مهاجرت معکوس اشغالگران ختم خواهد شد.

العالم - ایران / سیاسی

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در گفتگو با العالم اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به دنبال کسب مشروعیت است و در مقابل فعالیت های آنها تظاهرات مختلف در مناطق اشغالی برگزار شده است، صهیونیست ها هم برای تداوم حاکمیت خود به دنبال عادی سازی روابط با کشورهای منطقه بودند و هم به دنبال یهودی سازی قدس و آزار و اذیت مردم قدس برای ترک مناطق خود و همه این اقدامات در راستای کسب مشروعیت بود اما تمام این حملات نتیجه معکوس داد.

وی یادآور شد: نه تنها فلسطین بلکه تمام جهان از این ستم صهیونیست ها به تنگ آمدند، خیزشی که در جهان اتفاق افتاده از آمریکا و مقابل کاخ سفید تا کشورهای اروپایی، مردم خودجوش به خیابان ها آمدند و اقدامات صهیونیست ها را محکوم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب تاکید کرد: مردم غزه در دفاع از فلسطینی های قدس به میدان آمدند و مردم قدس نیز در حمایت از غزه به خیابان ها آمدند، شلیک های پیوسته مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، وضعیت اقتصادی صهیونیست ها را بهم ریخته است، آنها به پناهگاه پناه آوردند، این موضوع صدای اهالی سرزمین های اشغالی و حتی سردمدارانشان را در آورده است، آنها می گویند که وقتی در مقابل غزه نمی توانیم ایستادگی کنیم چگونه می خواهیم با حزب الله و ایران نبرد کنیم؟

وی افزود: همه این اتفاقات به مهاجرت معکوس اشغالگران ختم خواهد شد، ساکنین این سرزمین های اشغالی حاضر نخواهند شد که جان و مالشان را در این سرزمین ها از دست بدهند، ستم نتانیاهو و اشغالگران به وحدت همه فلسطین ختم شد

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها