رژیم صهیونیستی با بمباران منزل گوینده رادیو الاقصی وی را به شهادت رساند

رژیم صهیونیستی با بمباران منزل گوینده رادیو الاقصی وی را به شهادت رساند
چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 - 10:22

پایگاه خبری فلسطین الیوم گزارش داد که صبح امروز (چهارشنبه) رژیم صهیونیستی با بمباران منزل گوینده رادیو الاقصی در نوار غزه وی را به شهادت رساند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش این پایگاه خبری فلسطینی، تلویزیون الاقصی از شهادت یوسف ابوحسین گوینده ایستگاه رادیویی محلی الاقصی به دنبال بمباران منزل وی در سحرگاه امروز ( چهارشنبه) در محله شیخ ردوان در نوار غزه خبر داد.

همچنین خبرنگار پایگاه خبری فلسطین الیوم، از رساندن پیکر این گوینده رادیو محلی الاقصی به محوطه بیمارستان الشفا خبر داد که هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی منزل وی را در محله شیخ ردوان در شهر غزه هدف قرار دادند.

بنابر این گزارش، پیکر یوسف ابو حسین خبرنگار و گوینده رادیو الاقصی درمیان پیکر دیگر شهدای حمله جنگنده های صهیونیستی به منزل وی در منطقه شیخ ردوان شناسایی شد.

به دنبال این حمله جنگنده های صهیونیسیت، رادیو الاقصی نیز خبر شهادت یوسف ابو حسین را اعلام کرد.

رژیم صهیونیستی پیش از این در تلاش‌ برای خاموش کردن صدای رسانه‌ها با هدف جلوگیری از انعکاس جنایات علیه مردم فلسطین، برج الجلاء در غزه محل استقرار رسانه های بین المللی را بمباران و با خاک یکسان کرد.

همچنین طی امروز و در دهمین روز از تجاوز کورکورانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، خبرنگار العالم در غزه از تعطیلی دفتر این شبکه خبری به دلیل تهدیدهای رژیم صهیونیستی برای بمباران یک ساختمان نزدیک دفتر العالم خبر داد.

جنگنده‌های رژیم اشغالگر امروز (چهارشنبه) نیز بار دیگر اهداف غیرنظامی در این باریکه محاصره شده را بمباران کردند و در این حمله غیرنظامیان در اردوگاه "النصیرات" را هدف گرفتند.

پربیننده ترین خبرها