خالد قدومی: اجازه نمی دهیم رژیم صهیونیستی خیالی آسوده داشته باشد

خالد قدومی: اجازه نمی دهیم رژیم صهیونیستی خیالی آسوده داشته باشد
چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 - 21:04

رئیس دفتر جنبش حماس در تهران با بیان اینکه ما اجازه نمی دهیم رژیم صهیونیستی خیالی آسوده داشته باشد، گفت: امروز این رژیم با پیشرفته ترین تجهیزات نظامی، مناطق مسکونی فلسطین را مورد حمله قرار می دهد اما من بشارت می دهم مردم فلسطین هیمنه اسرائیل را به خاک نشانده است.

العالم _ ایران/سیاسی

"خالد خدومی" عصر چهارشنبه در تجمع مردم تهران در میدان امام حسین(ع) که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شد، افزود: درود بر مردم ایران که مهد مقاومت و ایستادگی هسند و درود بر روح امام خمینی(ره) که قدس را محور مقاومت قرار داد زیرا امروز امید به پیروزی از هر زمان دیگری بیشتر است.

وی اظهار داشت: امروز شاهد موشک‌هایی هستیم که آسمان مناطق صهیونیستی را روشن کرده است.

قدومی با بیان اینکه ما اجازه نمی دهیم رژیم صهیونیستی خیالی آسوده داشته باشد، گفت: امروز رژیم صهیونیستی با پیشرفته ترین تجهیزات نظامی، مناطق مسکونی فلسطین را مورد هدف گلوله قرار می دهد اما من بشارت می دهم مردم فلسطین هیمنه اسرائیل را به خاک نشانده است.

وی ادامه داد: ستم دشمن به اوج رسیده و مقاومت عزم خود را جذب کرده تا اسرائیل و رژیم صهیونیستی را نابود کند؛ مطمئن باشید به زودی به فلسطین سفر خواهید کرد و نماز پیروزی را در قدس شریف همه با هم اقامه می کنیم.

نماینده جنبش حماس گفت: پیام ما به اسرائیل این است که ما ملت امام حسین(ع) و شهادتیم و بدانید که جبهه مقاومت پیروز و رژیم صهیونیستی و اسرائیل نابود است.

ایرنا

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها