گفتگوی سردار سلامی با هنیه درباره پیروزی بزرگ مقاومت فلسطین

گفتگوی سردار سلامی با هنیه درباره پیروزی بزرگ مقاومت فلسطین
جمعه 31 ارديبهشت 1400 - 22:57

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه درباره ابعاد پیروزی بزرگ ملت و مقاومت فلسطین گفت‌وگو کرد.

العالم - ایران/ سیاسی

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران امروز جمعه با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه تلفنی گفت‌وگو کرد.

به گزارش رادیو صوت القدس در این گفت‌وگوی تلفنی دو طرف ابعاد پیروزی بزرگ ملت و مقاومت فلسطین در نبرد سیف القدس در زمینه های مختلف سیاسی و میدانی را بررسی کردند.

رئیس دفتر سیاسی حماس امروز در سخنانی گفت که مردم فلسطین برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی به پاخاستند و دهها هزار نفر از تمامی مناطق برای حمایت از الاقصی به این مکان روانه شدند.

او تأکید کرد: «افق جدیدی پیش روی ما باز شده و مرحله جدیدی در تاریخ مبارزه امت که مرکزیت آن موضوع فلسطین، قدس و مسجدالاقصی است آغاز گردیده و پیروزی که رقم خورده حاصل مجاهدت مردم و یک پیروزی الهی در این مرحله است.»

رئیس دفتر سیاسی حماس، در بخش دیگری از سخنان ضمن تقدیر از حمایت‌های ایران گفت: «از جمهوری اسلامی ایران که از هیچ کمک مالی و تسلیحاتی به مقاومت دریغ نکرد، ممنونیم. همچنین قدردان تمامی کشورهای عربی و اسلامی هستیم که موضع شرافتمندانه‌ای در این جنگ در پیش گرفتند.»

فارس

پربیننده ترین خبرها