جزئیات گفتگوی تلفنی امیر کویت با عباس درباره آتش‌بس غزه

جزئیات گفتگوی تلفنی امیر کویت با عباس درباره آتش‌بس غزه
شنبه 1 خرداد 1400 - 21:49

امیر کویت مجددا بر موضع کشورش و حمایت ثابت و نامحدود آن از مساله عادلانه فلسطین استقبال کرد و مساله فلسطین را از مهمترین مسائل سیاسی کویت، اعراب و کشورهای اسلامی برشمرد.

العالم - جهان اسلام

به گزارش روزنامه الرای کویت، امیر کویت در تماس تلفنی با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از توافق آتش‌بس و توقف خشونت‌ها در شهر قدس استقبال کرد.

نواف احمد، امیر کویت در تماس تلفنی با محمود عباس،‌ رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از توافق آتش‌بس در غزه و توقف خشونت‌ها و حملات اسرائیل به غزه استقبال کرد.

امیر کویت مجددا بر موضع کشورش و حمایت ثابت و نامحدود آن از مساله عادلانه فلسطین استقبال کرد و مساله فلسطین را از مهمترین مسائل سیاسی کویت، اعراب و کشورهای اسلامی برشمرد و بر حمایت از مساله و ملت فلسطین در تلاش برای دستیابی‌شان به اهداف مورد نظر در تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی طبق توافقات مشروع بین‌المللی و طرح صلح عربی تاکید کرد.

او اشاره کرد: مساله فلسطین همچنان اولویت کویت بوده و است. امیدوارم خداوند شهدای فلسطین را رحمت کند و زخمی‌ها به سرعت بهبودی بیابند. او برای عباس نیز آرزوی سلامتی و برای ملت فلسطین شکوفایی، صلح و آرامش و عزت و پیروزی مسئلت کرد.

پربیننده ترین خبرها