پیام مقاومت برای رژیم صهیونیستی: از توفان بترسید..!!

پیام مقاومت برای رژیم صهیونیستی: از توفان بترسید..!!
يکشنبه 2 خرداد 1400 - 14:43

سه هفته پس از بسته شدن دروازه های مسجد الاقصی به روی شهرک نشینان همزمان با تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و قیام مردم در سراسر فلسطین اشغالی، جنبش جوانان قدس اعلام کرد که قصد دارد با رویارویی با اشغالگران و شهرک نشینان صهیونیست، راه مقاومت در غزه را ادامه دهد.

العالم - در گوشی

گروه های موسوم به "معبد" با جمع کردن هواداران شهرک نشین خود، از آنها خواسته است امروز یک شنبه به مسجد الاقصی حمله کنند.

در مقابل، جوانان و فعالان قدس خواستار ادامه مبارزات و حضور در مسجد الاقصی و خنثی کردن حمله شهرک نشینان شدند.

این در حالی است که جنبش جوانان قدس شب گذشته با انتشار بیانیه ای آمادگی خود را برای ادامه راه مقاومت در غزه و مبارزه مستمر با رژیم اشغالگر و شهرک نشینان در قدس اعلام و برای جلوگیری از اخراج فلسطینی ها و دفاع از قدس با مقاومت تجدید بیعت کردند.

این جنبش در بیانیه خود ملت فلسطین و اهالی قدس را مخاطب قرار داده و گفت که امروز و در پیشگاه حماسه ای که مقاومت در دفاع از شیخ جراح و مسجد الاقصی آفرید، اعلام می کنیم که راه مقاومت و رهبران مقاومت را ادامه می دهیم و رهبران مقاومت ارج و احترام فراوانی نزد اهالی قدس دارند.

در این بیانیه آمده است که اهالی قدس امروز به شکل حقیقی و عملی می دانند که تنها نیستند و کسانی هستند که از آنها حمایت کنند و همان‌ها در عمل و به دور از هر گونه شعار و حرف، نقشه های نتانیاهو برای اخراج مردم از شیخ جراح را خنثی کردند و ما امروز عهد می بندیم که مبارزات خود را با رژیم صهیونیستی ادامه میدهیم. امروز همه فلسطین در کنار ما قرار گرفته است و یک صدا با سیاست اخراج و کوچ اجباری مردم و تغییر هویت مسجد الاقصی مبارزه می کنیم.

شب گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی تجمع ده ها شهروند قدس را که در ورودی غربی محله شیخ جراح سرکوب کردند. تجمع کنندگان خواستار مهار تجاوزات شهرک نشنان و لغو محاصره 14 روزه این محله بودند. نظامیان رژیم صهیونیستی با استقرار گسترده در این محله مانع ارتباط شهروندان با منازل این محل – که اهالیشان در معرض اخراج قرار دارند - شدند.

امروز صبح هم نظامیان اشغالگر سعی کردند با تدابیر شدید امنیتی، فضای لازم برای حمله شهرک نشینان به قدس و مسجد الاقصی را فراهم کنند. منطقه قدیمی قدس و مسیرهای منتهی به مسجد الاقصی هم شاهد تدابیر امنیتی بی سابقه ای بودند و نظامیان رژیم اقدام به نصب موانع نظامی در مسیرهای منتهی به محوطه حرم کردند.

این طور که پیداست رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان هنوز نفهمیده اند که چه ضربه دردناکی بابت عملیات شمشیر قدس توسط مقاومت فلسطین دریافت کرده اند. این عملیات تأثیر خود را بر روی این رژیم و شهرک نشینان و آینده آن برجای خواهد گذاشت. قدس محور مبارزه است و لذا هر گونه تعرض به این شهر و ارتکاب هر گونه حماقتی از سوی شهرک نشینان علیه این شهر، بی پاسخ نمی ماند. آنها پاسخ مقاومت را دیده اند و می دانن که مقاومت به وعده اش عمل می کند.

پربیننده ترین خبرها