پیروزی فلسطین زمینه نابودی اسرائیل را فراهم می کند

پیروزی فلسطین زمینه نابودی اسرائیل را فراهم می کند
يکشنبه 2 خرداد 1400 - 15:58

کارشناسان معتقدند که نبرد شمشیر قدس، قواعد و موازنه قوا را تغییر داد و مرحله ای جدید را ایجاد کرد که به نابودی اشغالگران صهیونیست منتهی خواهد شد.

العالم – نظرکده

آنان افزودند که پیروزی مقاومت فلسطین در غزه باعث شکست 73 سال توطئه های سیاسی، امنیتی و نظامی دشمن صهیونیستی برای تجزیه فلسطین و جداسازی مردم آن از یکدیگر شد.

رهبران حماس نیز گفتند که نبرد شمشیر قدس باعث نابودی این توهم دشمن صهیونیستی شد که فکر می کرد مقاومت فقط حرف می زند و کاری از دستش بر نمی آید و اسرائیل دارای قدرتی کوبنده است که می تواند در چند دقیقه مقاومت را با ضربه ای غافلگیر کننده نابود کند علاوه بر آنکه اسرائیل به خاطر اقدام برخی از کشورهای عربی در زمینه عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی در بهترین وضع قرار دارد.

این رهبران ادامه دادند که صهیونیستها در گذشته بعد از هر جنگ، اعلام می کردند که می خواهند توان بازدارندگی اسرائیل را ترمیم کنند ولی امروز به چنان ذلتی افتاده اند که می گویند اصلا بازدارندگی وجود ندارد که بخواهند آن را ترمیم کنند.

کارشناسان تصریح کردند که نبرد قدس معادله جدیدی را به دشمن صهیونیستی در تاریخ نبرد با این دشمن ایجاد کرد و شوکی عظیم به صهیونیستهایی وارد کرد که قدس را اشغال کرده و کوشیدند اقدام به یهودی سازی این شهر و مقدساتش کنند.

ارتش صهیونیستی در نبرد شمشیر قدس از ارتش شکست ناپذیر به ارتش شکست پذیر و مقاومت از مدافع به پیروز میدان تبدیل شد و دستاوردهایی را تحقق بخشید که تاریخ جدیدی را برای منطقه رقم زده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها