حوثی: یمن با تجاوزی آمریکایی مواجه است/ رژیم صهیونیستی شکست‌های بیشتری در پیش خواهد داشت

حوثی: یمن با تجاوزی آمریکایی مواجه است/ رژیم صهیونیستی شکست‌های بیشتری در پیش خواهد داشت
يکشنبه 2 خرداد 1400 - 20:18

رهبر انصارالله یمن گفت: ما با تجاوزی رو به رو هستیم که آمریکا بر آن نظارت دارد و با برنامه ریزی آمریکایی اسرائیلی انگلیسی توسط مزدورانشان اجرا می شود.

العالمیمن

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی در مراسم افتتاح دوره های تابستانه این جنبش افزود: ما اهداف متجاوزین را می دانیم و از آن آگاهیم، ملتها باید از مردم و مقاومت فلسطین در تمام سطوح حمایت کنند.

الحوثی با اشاره به همراهی ملت‌های آزاده با ملت فلسطین در تجاوزگری اخیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت ملت یمن با هویت ایمانی خود به ایفای نقش بسیار موثر در چارچوب مقابله با دشمن اسرائیلی چشم دوخته است.

وی تصریح کرد که در نبرد اخیر با دشمن صهیونیستی، هم افزایی ملتها عینیت یافت و امیدواریم این بیداری بیشتر شود، تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی به مردم فلسطین مشروعیت می بخشد تا این رژیم غاصب را اخراج کند.

وی گفت: هماهنگی محور مقاومت با برادران فلسطینی مان در برابر دشمن صهیونیستی در این جنگ تجلی یافت، ثمره همکاری و هماهنگی میان برادران فلسطینی بسیار خوب بود و ما دست آنان را برای تقویت برادری و همکاری می فشاریم.

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت که دشمن صهیونیستی شکست‌ها و ناکامی‌های بیشتری در پیش خواهد داشت.

الحوثی تصریح کرد ملت‌ها باید دوشادوش یکدیگر در کنار ملت فلسطین و مقاومت شجاع آن باشند و از آن پشتیبانی کنند.

وی گفت دشمنان از طریق تلاشهای عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی به دنبال جلوگیری از حمایت‌های عربی و اسلامی از ملت فلسطین بودند.

وی تاکید کرد رژیم صهیونیستی متحمل شکست‌ها و ناکامی‌های بیشتری تا پیروزی نهایی و قطعی ملت فلسطین خواهد شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها