الحوثی: فلسطین در خط مقدم دفاع از امت اسلامی است

الحوثی: فلسطین در خط مقدم دفاع از امت اسلامی است
چهارشنبه 5 خرداد 1400 - 10:17

عضو شورای عالی سیاسی یمن در نشست کمیته ویژه جمع آوری کمک برای ملت فلسطین در صنعا، اعلام کرد: فلسطین در خط اول دفاع از امت عربی و اسلامی است.

العالم - یمن

نشست کمیته ویژه جمع آوری کمک برای ملت فلسطین به ریاست «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن برگزار شد.

الحوثی در این نشست گفت: مساله فلسطین موضوعی متعلق به همه مسلمانان است و مردم یمن به دعوت «عبدالملک الحوثی» لبیک گفتند و به یاری ملت و آرمان فلسطین شتافتند.

عضو شورای عالی سیاسی یمن در ادامه به تحسین پایداری و جانفشانی ملت فلسطین پرداخت و گفت: فلسطین در خط مقدم دفاع از امت عربی و اسلامی است.

در این نشست «خالد خلیفه» نماینده جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین و «احمد برکات» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شرحی از روند تحولات نبرد شمشیر قدس و دستاوردهای آن پرداختند و این پیروزی را به مثابه پیروزی برای محور مقاومت دانستند.

تجمع مردم صعده در حمایت از فلسطین و جمع آوری کمک

همزمان تجمعی در محکومیت اقدامات و حملات صهیونیست‌ها به فلسطینی‌ها، در مناطق «باقم»، «قطابر» و «رازح» در استان صعده برگزار شد.

شرکت کنندگان در این تجمع همبستگی کامل خود را با ملت و مقاومت فلسطین ابراز داشتند و در جریان این تجمع، کمک‌هایی برای ملت و مقاومت فلسطین جمع آوری شد.

در این تجمع بر موضع ثابت ملت یمن در حمایت از فلسطین و آرمان آن تاکید و اعلام شد: موضع ملت یمن در قبال آرمان، ملت و عملیات دلاورانه مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی در نبرد شمشیر قدس، ثابت است.

شرکت کنندگان در این تجمع تاکید کردند که مساله فلسطین یک موضوع اصلی و مرکزی برای امت اسلامی بوده و خواهد بود.

تجمع کنندگان از ملت‌های اسلامی خواستند که حمایت بیشتری از مقاومت فلسطین و رویارویی آن با دشمن صهیونیست داشته باشند.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها