اتحادیه اروپا سوری ها را به دلیل شرکت در انتخابات مجازات کرد!

اتحادیه اروپا سوری ها را به دلیل شرکت در انتخابات مجازات کرد!
جمعه 7 خرداد 1400 - 08:51

اتحادیه اروپا با بی شرمی ،پس از پایان انتخابات ریاست جمهوری و پیش از اعلام نتایج انتخابات که شاهد حضور گسترده مردم بود، تحریم های سوریه را تمدید کرد.

العالم - كشكول

غربی ها که از ابتدا به بهانه دموکراسی، میلیون ها پناهنده سوری را از شرکت در انتخابات منع کرده در صدد جلوگیری از برگزاری این انتخابات بود بنابراین غربی ها در صدد حمایت از دموکراسی مشخص یا دفاع از مردم مشخصی نیستند بلکه در تلاشند به مردم سوریه بفهمانند پایبندی آنان به آزادی ،تصمیم نامناسبی برای آنان است بنابراین باید برای آن مجازات شوند.

مردم سوریه بدون شک در صدد تکمیل درگیری هایی تروریسم هستند که 10 سال پیش دستگاه اطلاعات آمریکا و اروپا از طریق مرزهای ترکیه و حمایت کشورهای عربی و هماهنگی اسرائیل به این کشور آورد. مردم سوریه اعلام کردند تا زمانی که از آزادی تصمیم گیری برخوردارند رئیس جمهوری خود را انتخاب می کنند.

امروز مجلس سوریه نتائج انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد و سوری ها با رئیس جمهوری منتخب مسیر پایداری و کرامت را ادامه خواهند دارد و به زمزمه های غرب نیز توجهی نمی کنند زیرا غرب در هر صورت به فشارهای خود ادامه خواهد داد و اگر چه بهانه اش دموکراسی ادعایی،سلاح شیمیایی و حقوق بشر باشد که غرب علیه انهایی که منافعش را تهدید می کنند از آنان استفاده می کند .گویی ما اقدامات غرب در عراق و امریکا در افغانستان و سرقت نفت و گندم سوریه و اشغال این کشور را فراموش کرده ایم.

پربیننده ترین خبرها