سرلشکر باقری: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه پیام مقتدر و معناداری به دشمنان این کشور بود

سرلشکر باقری: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه پیام مقتدر و معناداری به دشمنان این کشور بود
شنبه 8 خرداد 1400 - 16:23

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی با تبریک برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه، این رویداد را پیام مقتدر و معناداری به دشمنان سوریه برشمرد.

العالم - ایران

سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به وزیر دفاع سوریه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این کشور و انتخاب مجدد بشار اسد به ریاست جمهوری سوریه را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب سپهبد علی عبدالله ایوب

جانشین محترم فرماندهی کل نیروهای مسلح و وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه

سلام علیکم و رحمة الله ؛

در کمال مسرت از طرف خود و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برگزاری شکوهمند انتخابات ریاست جمهوری سوریه و پیروزی و انتخاب مجدد جناب آقای بشار اسد با رای قاطع مردم قهرمان، مقاوم و هوشمند سوریه را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی شک این رخداد مبارک و تاریخی که نماد اراده ملت سوریه در حفظ استقلال کشور برابر توطئه‌ها و طمع‌ورزی‌های دشمنان امت اسلامی و حمایت و پای بندی آنان به آرمان‌های مقاومت و تداوم مبارزه با تروریسم تکفیری و رژیم جعلی و گرگ صفت صهیونیستی است ، از یک سو پیام مقتدر و معناداری به دشمنان سوریه محسوب و از سوی دیگر نوید بخش طلوع آینده ای درخشان و پرفروغ برای آن سرزمین خواهد بود.

با تاکید بر استمرار و توسعه همکاری ها و مناسبات راهبردی و دوستانه فی مابین نیروهای مسلح دو کشور ، آمادگی های خود برای کمک به ارتقای توانمندی‌های دفاعی ، بازسازی و رفع مشکلات ناشی از جنگ گروهک های داعش و تروریسم تکفیری و پیامدهای آن را اعلام می داریم.

سلامتی و موفقیت روزافزون جنابعالی ، دولت ، نیروهای مسلح و ملت بزرگ سوریه را از خداوند متعال خواستارم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

پربیننده ترین خبرها