فرار نظامیان سعودی سوژه کاربران فضای مجازی شد!

فرار نظامیان سعودی سوژه کاربران فضای مجازی شد!
شنبه 8 خرداد 1400 - 22:54

کاربران شبکه های اجتماعی تصاویر و ویدئوهایی از آتش گرفتن تجهیزات و زره پوش های ارتش سعودی در عملیات گسترده ارتش و کمیته های مردمی یمن در جیزان علیه مواضع سعودی را به اشتراک گذاشتند.

العالم ـ یمن

کاربران فرار نظامیان سعودی در این عملیات را به سخره گرفتند و تاکید کردند که ارتش و کمیته های مردمی تجهیزات و زره پوش های سعودی را با فندک به آتش کشیدند. یکی از کاربران نوشت: "آیا کسی که فندک را اختراع کرده بود می دانست که تانک ها و زره پوش های امریکا را آتش خواهد زد".

کاربر دیگری توییت کرد: فندکی با قیمت نیم دلار، تجهیزات سعودی ها که بیش از یک میلیون دلار ارزش دارند، به آتش کشید.

کاربران خاطرنشان کردند که نمی توان تصاویری که ستاد اطلاع رسانی جنگ یمن از عملیات نظامی گسترده دلاور مردان ارتش و کمیته های مردمی در جیزان منتشر کرد، را توصیف کرد.

این حادثه و عملیات فراتر از هرگونه توصیف است.

برخی فعالان نیز نقشه ای از مناطقی که در این عملیات گسترده در محور جیزان به کنترل درآمدند، را منتشر کردند که مساحت آنها بیش از 150 کیلومتر مربع است.

یکی از کاربران نوشت: عملیات گسترده جیزان نه فقط برای منزوی کردن بن سلمان کفایت می کند بلکه می تواند بن سلمان را به میز محاکمه نظامی بکشاند.

فعالان تاکید کردند که عملیات جیزان یک عملیات راهبردی میدانی زمینی و از وسیع ترین عملیات زمینی است که تا به حال دلاورمردان ارتش و کمیته های مردمی از ابتدای حملات تجاوزکارنه ائتلاف تا به امروز انجام دادند.

کاربران توضیح دادند که قهرمانان ارتش و کمیته های مردمی یمن پوزه ارتش سعودی ها مزدوران امریکا و "اسراییل" را در جیزان به خاک مالیدند و مقادیر زیادی سلاح و ذخایر به غنیمت گرفتند و دهها تجهیزات نظامی مدرن و تانکها و زره پوش های آنها را به آتش کشیدند.

فعالان تصریح کردند که شیوه و اسلوب و تاکتیک ارتش و کمیته های مردمی یمن در یورش به مواضع سعودی سبب شد تا ارتش عربستانی و سودانی و مزدوران آنها حتی نحوه صحیح فرار را از یاد ببرند به رغم آنکه به این منطقه اشراف دارند.

پربیننده ترین خبرها