گزارش العالم از جشن پیروزی جهاد اسلامی در غزه/ وعده گاه نزدیک است + فیلم

يکشنبه 9 خرداد 1400 - 09:02

جنبش جهاد اسلامی با شعار "اقترب الوعد"، (وعده گاه نزدیک است) و با برگزاری گردهمایی در میدان السرایا در غزه یاد شهدای عملیات شمیر قدس و حامیان مقاومت را گرامی داشت.

العالم - فلسطین اشغالی

این مراسم با سخنرانی ابو حمزه، سخنگوی نظامی گردان های قدس آغاز شد. وی در این سخنرانی اعلام کرد که وعده گاه بعدی، روز آزادی است.

ابو حمزه (خطاب به رژیم صهیونیستی) گفت: "در فلسطین چیزی جز شکست و وحشت و سیلابی از حوادث غیر منتظره نصیب شما نمی شود. چیزی که شما از ما می بینید، انواع موشک های بدر و براق و قاسم و کورنیت و پهپادهایی است که پیوسته دشمن را زیر نظر دارند."

محمد شلح، از رهبران جهاد اسلامی هم به شبکه العالم گفت: جنگ هنوز ادامه دارد و حسابمان با دشمن هنوز تسویه نشده است. ما امروز قدرت گردان های قدس را به رخ دشمن می کشیم و این پیروزی بزرگ را جشن می گیریم.

هزاران تن از شهروندان با حضور در بزرگترین میدان غزه، حمایت خود را از رزمندگان جهاد اسلامی اعلام کرده و نشان دادند که پایگاه مردمی مقاومت روز به روز قوی تر می شود.

ماهر مزهر، از رهبران جبهه خلق هم به شبکه العالم گفت: این عملیات باید مبنای عملیات های مشترک بعدی باشد تا ما خود را برای عملیات سرنوشت ساز و تعیین کننده در مسیر نابودی رژیم اشغلاگر آماده کنیم.

حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس هم به شبکه العالم گفت: امروز در کنار برادرانمان در جنبش جهاد اسلامی و گردان های قدس در جشن پیروزی عملیات شمشیر قدس شرکت کرده ایم تا وحدت خود را که در این عملیات به نمایش گذاشتیم مورد تأکید قرار داده و بگوییم که در همه عملیات های بعدی دوشادوش همه فرزندان فلسطین حضور خواهیم داشت.

لحظات پرشکوهی که طی 11 روز در ذهن ما ماندگار شد، حاصل مجاهدت رزمندگانی است که سلاح ها و موشک های خود را به خیابان های غزه آوردند تا نشان دهند که نبرد هنوز تمام نشده است.

شمشیر قدس دیگر به غلاف برنمی گردد زیرا مردان فلسطین هنوز در میدان هستند و متظر یک اشاره کوچک یا فریادی از قدسشان هستند تا موشک های خود را بر سر رژیم اشغالگر بریزند.

پربیننده ترین خبرها