عملیاتی که بینی ارتش عربستان را به خاک مالید + فیلم

سه شنبه 11 خرداد 1400 - 10:57

عبد الملک الحجری، عضو تیم مذاکره کننده صنعا گفت که رزمندگان یمنی با مقاومت اسطوره ای خود، پوزه عربستان را به خاک مالیده و هیبت آن را در هم شکستند.

العالم - یمن

حجری با شرکت در برنامه مع الحدث از شبکه خبری العالم گفت: پیروزی‌های نظامی ارتش و کمیته های مردمی یمن در محور جیزان در عمق خاک عربستان مثل سایر محورها در مقابل متجاوزان، دستاوردهای فوق العاده و اسطوره ای داشتند که بیانگر روحیه و عقیده جهادی رزمندگان یمنی است.

حجری خاطرنشان کرد که دیدگاه جامعه بین الملل در حمایت از رژیم سعودی رفته رفته در حال تغییر است و گذشت 7 سال از تجاوزات عربستان به یمن نشان داد که این ارتش این رژیم چقدر سست و شکننده و ضعیف است.ارتش یمن با ضربه های اقتصادی و سیاسی و نظامی کاری به عربستان ثابت کرد که نظام سیاسی در صنعا و در رأس آن نیروهای ملی و جنبش انصار الله به راه خود تا رسیدن به همه اهدافش ادامه می دهد و رژیم سعودی وحامیان آمریکایی و صهیونیست آن نمی توانند مانع حرکت انقلاب یمن تا آزادسازی کامل خاک این کشور از اشغال مزدوران سعودی شوند.

حجری افزود که نفوذ به عمق خاک عربستان برای این است که این رژیم را مجبور به بازگشت به مسیر مذاکرات سیاسی کنیم. وی خاطرنشان کرد که تغییرات حاصل در موازنه قوای نظامی بدون تردید بر روند مذاکرات سیاسی تأثیر می گذارد.

وی تصریح کرد که لحن قلدرانه و متکبرانه عربستان رفته رفته تغییر می کند و محمد بن سلمان و برخی دیگر از سران این رژیم شروع به تغییر لحن و رفتار خود کرده و میزان استقامت و قدرت رهبران صنعا و شجاعت ارتش و کمیته های مردمی و قدرت موشک های آن را به رغم تحریم و محاصره، دریافته اند.

پربیننده ترین خبرها