این دیگر سازش نیست؛

رژیم امارات در مسیر پابوسی اشغالگران صهیونیست!

رژیم امارات در مسیر پابوسی اشغالگران صهیونیست!
يکشنبه 16 خرداد 1400 - 13:00

رابطه ارباب رعیتی میان رژیم صهیونیستی و امارات شکل گرفت است که نمونه آن را نمی توان در هیچ نقطه ای دیگر از دنیا یافت؛ رژیم امارات در مواجهه با اشغالگران به بدترین شکل خود را پست و حقیر می کند.

العالمكشكول

از زمانی که امارات توافق های سازش را با رژیم صهیونیستی منعقد کرد درهای خود را روی کالاهای اشغالگران و توریست‌های اسرائیلی باز کرد و توافق های امنیتی و نظامی با آنها منعقد کرد.

در یک نمونه «محمد محمود آل خاجه» سفیر امارات در فلسطین اشغالی با «شالوم کوهن» رئیس شورای موسوم به «حکمای تورات» در قدس اشغالی دیدار کرد.

بی‌شرمی این سفیر بن‌زاید (ولیعهد امارات) به جایی رسید که او به این خاخام بسیار تندروی یهودیان ارتدکس گفت: "انشاالله با قدرت بازمی گردید و ما نیز در تمام منطقه از شما حمایت می‌کنیم."

خاجه در مسیر ننگ بار خود در کنار «خیلی تروبر» وزیر ورزش و «رووین ریولین» رئیس پیشین رژیم صهیونیستی نشست و همراه با آنها فوتبال تیم صهیونیست ها را تماشا کرد و حتی با پوشیدن لباس تیم ملی اشغالگران با آنها عکس یادگاری گرفت!

فعالان شبکه های مجازی نیز در همین راستا فیلمی از یک شهروند اماراتی منتشر کردند (که مشخصا وابسته به رژیم امارات است) که وی سر یک توریست صهیونیستی که برای بازدید به امارات آمده است را می بوسد و می گوید «او برادرم است؛ همانطور که می دانید او اسرائیلی است».

پس از این همه ناهنجاری در رفتار برخی اماراتی های وابسته به رژیم این کشور پویشی در این سرزمین به راه افتاده است که از عقلای اماراتی می خواهند دست به کار شوند پیش از آنکه احمق ها به پای صهیونیست ها بیفتند

پربیننده ترین خبرها