مکنزی؛ زمانی که شیطان از اهداف پلید خود سخن می گوید

مکنزی؛ زمانی که شیطان از اهداف پلید خود سخن می گوید
سه شنبه 18 خرداد 1400 - 13:21

کنت مکنزی فرمانده مرکزی نیروهای آمریکایی که عراق را اشغال کرده و در طولانی ترین جنگ تاریخ (از 2001 تا کنون)  افغانستان را تخریب کرده گفته هدف از حضور آمریکا در منطقه جلوگیری ایران از ادامه فعالیت های مخرب است.

العالم - درگوشی

زمانی که مکنزی چنین سخنان احمقانه ای می زند، مردم منطقه را به باد تمسخر گرفته زیرا ایران از ابتدای تاریخ از ساکنان منطقه بوده و مانند آمریکا از پشت اقیانوس‌های دیگر نیامده تا کشورهای مسلمانی مانند عراق و افغانستان را اشغال کند و پایگاههای بزرگی در همه کشورهای خلیج فارس ایجاد نکرده و کشتی های جنگی و سامانه های موشکی از ان سر دنیا برای نصب در خلیج فارس نیاورده است و هزاران سرباز خود را با چندین تن سلاح در کشورهای منطقه بسیج نکرده است.

ایران وارد افغانستان نشد تا 20 سال آن را غارت و تخریب کند. ایران عراق را با موشک و ده‍‌ها تن بمب هدف قرار نداد تا هم اکنون بدون برق و کارخانه باشد و مردمش محاصره شوند و سال‌های طولانی به خاطر لقمه نانی چانه زنی کنند.

ایران عربستان را در تخریب یمن کمک نکرد و در تخریب لیبی و تجزیه سودان به شمال و جنوب همکاری نکرد و مناطقی در سوریه را اشغال نکرد و نفت و گندمش را به غارت نبرد. ایران با داعشی که باراک اوباما به منطقه آورده بود، مبارزه کرد.

ایران عراق و سوریه را که پایتختشان در معرض سقوط به دست تروریست ها بود کمک کرد و حافظ امنیت خلیج فارس و تنگه هرمزی است که یک سوم نفت جهان از آن عبور می کند. ایران دست یاری به سوی همه مردم مظلوم از جمله ملت فلسطین دراز می کند که سرزمینشان غصب و کودکانشان کشته شدند و همچنان روزانه با بمب های آمریکایی و اسرائیلی کشته می شوند.

شاه بیت سخنان مکنزی اینجاست که وی فعالیت های ایران را خرابکارانه توصیف می کند زیرا هر فعالیتی که رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهد خرابکارانه است و هر فردی که در برابر طمع های آمریکا بایستد تروریست است و هر ملتی به امریکا نه بگوید محاصره و تحریم می شود.

تمدن و تاریخ ایران در منطقه باقی است و مساله فلسطین اولین اولویت اسلامی باقی خواهد ماند و امریکا شیطان بزرگ و دست پروده اش اسرائیل نابود خواهند شد و مکنزی نیز باید به هنگام توجیه حضور کشور وحشی اش در منطقه ما واژگان درست انتخاب کند زیرا مردم از تفاهمهایش خسته شده اند.

پربیننده ترین خبرها