هدف شهرک نشینان صهیونیست از راهپیمایی پرچمها چیست؟

هدف شهرک نشینان صهیونیست از راهپیمایی پرچمها چیست؟
پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 - 16:28

برخی کارشناسان معتقدند که هدف شهرک نشینان صهیونیست از راهپیمایی پرچمها، اشغال قدس و نشان دادن آن به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی است اما عده ای دیگر آن را مانند اسب تروا می دانند که تهدید کننده موجودیت این رژیم است. 

العالم نظرکده

کارشناسان معتقدند که بنت می خواهد با این راهپیمایی ثابت کند که جانشین نتانیاهو است و نتانیاهو نیز می خواهد از طریق آن موقعیتش را تثبیت کند.

ولی جنبش جهاد اسلامی فلسطین این راهپیمایی را فرصتی برای اهالی قدس جهت درگیر شدن با رژیم صهیونیستی و ایجاد زمینه فروپاشی هر چه بیشتر این رژیم و آزادی این شهر می داند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که بنت یک غیرنظامی است و هرگز اقدام به ماجراجویی نمی کند لذا نباید از وی ترسید چرا که نتانیاهو او را به عنوان وزیر جنگ انتخاب کرد تا به جامعه رژیم صهیونیستی بفهماند که بنت وزیری ترسو و شکست خورده است.

کارشناسان یادآور شدند که این راهپیمایی یکی از مظاهر نبرد رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان است به این دلیل که شرکت کنندگان در آن اشخاص معمولی نیستند بلکه افراط گرایان گروههایی مانند امنای جبل هیکل، لهافا، شبیبه التلال، حزب صهیونیستی دینی، حزب قدرت یهود و فاشیستهای راستگرای تندرویی هستند که خواستار خشونت علیه فلسطینیان و اخراج آنان از فلسطین می باشند.

آنان خاطر نشان کردند که تصمیم رژیم صهیونیستی برای به تعویق انداختن این راهپیمایی و تغییر مسیر آن از قدس به مکانی دیگر نشانه آن است که صهیونیستها هرگز قادر نیستند این شهر را به عنوان پایتخت قرار دهند.

پربیننده ترین خبرها