در اطلاعیه‌ای از سوی سفارت ایران در هلند؛

ساعت و محل اخذ رای از ایرانیان ساکن هلند مشخص شد

ساعت و محل اخذ رای از ایرانیان ساکن هلند مشخص شد
جمعه 21 خرداد 1400 - 18:07

سفارت جمهوری اسلامی ایران در هلند اعلام کرد رای‌گیری از ایرانیان مقیم این کشور از ساعت ۸ تا ۱۸ روز ۲۸ خردادماه برابر با ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ در خانه ایرانیان لاهه انجام می‌شود.

العالم ـ اروپا

به گزارش سفارت جمهوری اسلامی ایران در هلند، این سفارتخانه در اطلاعیه ای درباره زمان، مکان و شرایط رأی دادن ایرانیان مقیم هلند در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی اعلام کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برابر با ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ و از ساعت ۸ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: رای گیری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در محل «خانه ایرانیان» لاهه برگزار خواهدشد. البته در صورت تمدید وقت این موضوع اطلاع رسانی خواهد می‌شود.

در این اطلاعیه با اشاره به تعطیلی بخش کنسولی در این تاریخ و عدم مراجعه ایرانیان مقیم هلند به بخش کنسولی آمده است: برای شرایط شرکت در انتخابات ۱۴۰۰، همراه داشتن شناسنامه یا گذرنامه ایرانی ضروری است. اما کارت ملی ضروری نیست و اعلام شماره ملی کفایت می‌کند. همچنین لزومی به عکس‌دار بودن شناسنامه وجود ندارد.

بر اساس این اطلاعیه،داشتن حداقل ۱۸ سال تمام (متولدین ۲۸ خرداد ۱۳۸۲ و قبل از آن) برای اخذ رای در نظر گرفته است و ایرانیان مقیم هلند می توانند به آدرسDuinweg ۲۴, ۲۵۸۵ JX Den Haag مراجعه کنند.

پربیننده ترین خبرها