یوسی کوهن بداند؛ سانتریفیوژهای نطنز با سرعت و قدرت فوق تصور کار می کنند

یوسی کوهن بداند؛ سانتریفیوژهای نطنز با سرعت و قدرت فوق تصور کار می کنند
شنبه 22 خرداد 1400 - 13:49

رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) به طور ضمنی اعتراف کرد که این رژیم در حمله تروریستی به تأسیسات هسته ای نطنز در ایران دست داشته است.

العالم - کشکول

یوسی کوهن به شبکه خبری اسرائیلی " 12" گفت: "در آنجا سانتریفیوژها در حال کار بودند" و در پاسخ به سؤال "الان دیگر کار نمی کنند". گفت: "دیگر نه!"

رئیس موساد در حضور شاهدان با غرور و تکبر اذعان کرد که این رژیم در حمله تروریستی به تأسیسات هسته ای کشور نقش داشته است. آنهم حمله ای که ممکن بود به یک فاجعه هولناک انسانی و زیست محیطی بینجامد. این اعتراف گواهی غیر قابل انکار بر همدستی غرب و امریکا و حتی آژانس بین المللی انرژی هسته ای با این رژیم است که خود را فراتر از قانون و بازخواست می داند و به خود حق می دهد که در هر جای دنیا هر کاری که خواست انجام دهد.

وقتی که می گوییم آمریکا و غرب با رژیم صهیونیستی همدست هستند نیازی به مدرک و شاهد نیست زیرا بدون کمک غرب و در رأس آن آمریکا، این رژیم جرأت چنین کاری هر جنایت دیگری را نداشت. و وقتی که می گوییم آژانس بین المللی انرژی اتمی هم با این رژیم همدست است منظور این است که این آژانس با سکوت خود در قبال خطر زرادخانه هسته ای این رژیم برای منطقه و جهان، خودش این همدستی را برای همه جهانیان اثبات کرده است. این آژانس حتی در توجیه سکوت خود می گوید که این رژیم توافق منع گسترش سلاح های هسته ای را امضا نکرده است.!!

مجری از او می پرسد چگونه حمله شما سانتریفیوژهای نطنز را از کار انداخته است در حالی که ایران بلافاصله پس از این حمله اعلام می کند که غنی سازی اورانیوم را در تأسیسات نطنز از 20 درصد به 60 درصد رسانده و 1000 دستگاه سانتریفیوژ پیشرفته را جایگزین دستگاه های قدیمی کرده است.

نکته جالب توجه دیگر این است که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا هم پس از آنکه تهران اعلام کرد که غنی سازی را به 60 درصد رسانده است و سانتریفیوژهای پیشرفته ای را به تأسیسات هسته ای نطنز اضافه کرده است اعلام کرد که کشورش حاضر است به برجام برگردد!!، به عبارت دیگر ادعاهای کوهن، دروغی بیش نبوده است و حتی نتایجی بر عکس آنچه که رهبران این رژیم از این حمله انتظار داشتند یعنی جلوگیری از بازگشت آمریکا به برجام، در پی داشته است. !

و نکته اخر اینکه پاسخ این ادعاهای توخالی کوهن درباره "از کار افتادن سانتریفیوژهای نطنز" و ترور محسن فخری زاده، دانشمند ایرانی و ادعاهای وی درباره سرقت آرشیو هسته ای ایران را به "مکس بوت"، نویسنده آمریکایی وامی گذاریم. این نویسنده که به دفاع متعصبانه از این رژیم و جنایات آن معروف است چند روز بعد از عملیات خرابکاری در نطنز یعنی در 13 مارس مقاله ای را در روزنامه واشنگتن پست منتشر کرد و در آن به بی نتیجه بودن حملات "اسرائیل" به ایران اعتراف کرده و نوشت: "این عملیات تأثیر چندانی نداشته است و نتوانسته است برنامه هسته ای ایران را متوقف کند. اسرائیلی ها توان نابودی آرمان های ایران را ندارند حتی آمریکا هم که از قدرت نظامی بیشتر برخوردار است نمی خواهد جنگ گسترده ای را علیه ایران راه بیندازد. کما اینکه هر گونه حمله هوایی به ایران فقط می تواند برنامه هسته ای این کشور را دچار وقفه کند اما نمی تواند آن را برای همیشه از بین ببرد.. لذا اسرائیل گزینه های چندانی برای توقف برنامه هسته ای ایران ندارد. در واقع این بحران راه حلی جز دیپلماسی ندارد".!!

پربیننده ترین خبرها