کاربران فلسطینی در واکنش به "راهپیمایی پرچم ها" همه را به یاری قدس و مسجد الاقصی دعوت می کنند

کاربران فلسطینی در واکنش به
دوشنبه 24 خرداد 1400 - 15:59

در واکنش به برنامه "راهپیمایی پرچم ها" توسط شهرک نشینان برای روز سه شنبه در قدس، فلسطینی ها با ترند کردن هشتگ "فلسطین قيام می کند" در فضای مجازی، از همه خواستار یاری قدس اشغالی و مسجد الاقصی شدند. گروه های مقاومت نیز آمادگی خود را برای مقابله با رژیم صهیونیستی درصورت وقوع درگیری اعلام کردند.

العالم-فلسطین اشغالی

در همین زمینه؛ کمیته پیگیری نیرو‌های ملی و اسلامی در فلسطین از همه مردم مقاوم و قهرمان فلسطین در سرزمین‌های اشغالی سال ۱۹۴۸ و نیز ساکن در کرانه باختری اشغالی خواست روز سه شنبه به منظور حمایت از مسجد الاقصی، به سمت این مسجد مبارک راهپیمایی کنند. این کمیته از جوانان فلسطینی نیز خواست با ایستادگی در برابر عربده کشی رژیم صهیونیستی نشان دهند که قدس متعلق به فلسطینیان و نه صهیونیست ها است.

این کمیته از آزادگان جهان خواست که در راستای پیروزی مردم فلسطین و توقف تجاوزهای صهیونیستی حرکت کنند. همچنین مردم را در جای جای فلسطین دعوت به راهپیمایی زیر پرچم فلسطین هم زمان با راهپیمایی شهرک نشینان کرد.

جناح های مقاومت فلسطین خطاب به هردو دولت جدید و پیشین رژیم صهیونیستی، بر لزوم لغو "راهپیمایی پرچم ها" تاکید کردند و هشدار دادند که پاسخ آنها به حدی خواهد رسید که جنگی منطقه ای به راه خواهد انداخت.

رهبران حماس نیز به عباس کامل وزیر اطلاعات مصر تاکید کردند که این راهپیمایی وضعیت را به سوی انفجار پیش خواهد برد و رژیم صهیونیستی را در مخمصه بزرگی خواهد انداخت زیرا شیوه پاسخ مقاومت با ماه گذشته تفاوتی نکرده است.

حماس همچنین این راهپیمایی را به مثابه صاعقه انفجار نبردی جدید برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی دانست.

کاربران اجتماعی نیز در واکنش به این راهپیمایی خواستار یاری مسجد الاقصی و قدس شدند و از همه خواستند که برای ناکام گذاشتن این راهپیمایی صهیونیستی، به سوی قدس بشتابند.

کاربری به نام "احمد العربی" در توییتر نوشت:" شیخ جراح را فراموش نکنید، سلوان را فراموش نکنید، یافا، عنبتا و بیتا را فراموش نکنید، سه شنبه را فراموش نکنید".

كاربر دیگری به نام "Abdalrhman Mohammad" در توییتر خود نوشت:" راهپیمایی پرچم ها در روز سه شنبه است. همه جناح ها خواستار بسیج شدن و درگیری با دشمن شده اند و ملت ما همیشه این دعوت ها را لبیک می گوید، خداوند همراه آنها باشد و استوارشان کند. حال وظیفه من و شما چیست؟ این است که به کمپین الکترونیکی خود برای نجات سرتاسر فلسطین ادامه دهیم و همه کسانی که با اشغالگران در ارتباطند را تحریم کنیم".

"yaraahmed" نیز نوشت:" ما فرزندان فلسطین بزرگ هستیم و فلسطین را از طرف همه کسانی که آن را فروختند دوست می داریم".

"زینب الحدیثتی" نیز در توییتر خود نوشت:" ای جهانیان، ما وارث عشق فلسطین هستیم و بخاطر آن و خودمان پیروز خواهیم شد. ما وارث بیزاری از "اسرائیل" و اذناب و عادی سازانش هستیم. سرزمین و اشک و خون و مردم ما بر گردن این رژیم است و دیر یا زود آنها را پس خواهیم گرفت. این گوی و این میدان".

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها