العالم گزارش می دهد؛

جنون اسرائیلی؛ ماجراجویی دولت جدید صهیونیستی

سه شنبه 25 خرداد 1400 - 15:52

وزیر امنیت دولت نفتالی بنت در اقدامی ماجراجویانه، راهپیمایی پرچم که امروز توسط شهرک نشینان صهیونیست در قدس برگزار می شود را تایید کرد.

العالم – فلسطین

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در فلسطین، این راهپیمایی ساعت 17 و 30 دقیقه به وقت فلسطین به طرف باب العمود در قدس برگزار می شود که در برابر فلسطینیان بسته شده است.

افراط گرایان صهیونیست این راهپیمایی سالانه را در سالگرد اشغال قدس برگزار می کنند.

پلیس و نهادهای امنیتی صهیونیستی به منظور مقابله با حمله موشکی احتمالی گروههای مقاومت فلسطین از غزه به حال آماده باش درآمده اند و سامانه پدافندی گنبد آهنین نیز در حال آماده باش است.

مجلس ملی فلسطین با صدور بیانیه ای از جامعه جهانی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد، جلوگیری از برگزاری راهپیمایی پرچم را خواستار شد و این راهپیمایی را جنون اسرائیلی نامید.

وزارت امور خارجه فلسطین این راهپیمایی را ادامه تجاوزات مستمر صهیونیستی علیه قدس و اهالی اش دانست.

حماس خواستار بسیج مردمی برای جلوگیری از برگزاری راهپیمایی شد و نسبت به تلاش دشمن صهیونیستی برای تغییر آثار اسلامی عربی شهر قدس هشدار داد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بسیج مردمی در مسجدالاقصی و تمام مناطق فلسطین برای مقابله با این بی حرمتی خطرناک علیه مقدسات اسلامی و عربی فلسطین را خواستار شد.

جنبش فتح اعلام کرد که قدس خط قرمز است و مردم فلسطین با مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست، توطئه های استعماری آنان را خنثی خواهند کرد.

پربیننده ترین خبرها