انفجار خودروی بمبگذاری شده در ریف حلب

انفجار خودروی بمبگذاری شده در ریف حلب
سه شنبه 25 خرداد 1400 - 17:54

به دنبال انفجار خودرویی بمبگذاری شده در ریف عفرین در استان حلب، چند نفر کشته و زخمی شدند.

العالم - سوریه

ظهر امروز سه‌شنبه یک خودروی بمبگذاری شده در روستای «کفرجنه» در ریف عفرین از توابع استان حلب منفجر شد.

براساس گزارش وبگاه «دیده‌بان حقوق بشر سوریه»، به دنبال وقع این انفجار در روستای «کفرجنه» که از جمله مناطق تحت نفوذ ترکیه و گروه‌های مسلح تحت نفوذ آن به شمار می رود، دو نفر از جمله راننده خودروی بمبگذاری شده کشته و 4 نفر از حاضرین در منطقه زخمی شدند.

منابع محلی نیز گزارش داده‌اند که خودرویی بمبگذاری شده در روستای «کفر جنه» منفجر شده و در اثر آن دو نفر که هویت آنها مشخص نیست کشته شدند. همچنین در این حادثه چند نفر زخمی شده و خساراتی مادی به محل حادثه وارد شده است.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه هشتم ماه ژوئن گذشته نیز از مناطق تحت اشغال نیروهای ترکیه و گروه‌های مسلح وابسته به آن در ریف شمال غربی حلب گزارش داده بود که یک خودروی بمبگذاری شده در محله محمودیه شهر عفرین منفجر شده که دستکم خسارات مادی بر جای گذاشته است.

براساس گزارش «سانا»، مدت‌هاست که مناطق تحت اشغال گروه‌های مسلح وابسته به ترکیه شاهد آشفتگی و حوادث مختلف امنیتی به دلیل وقوع درگیری بین خود این گروه‌ها درخصوص تقسیم مناطق تحت نفوذ است و شهرهای «عفرین» و «الباب» بارها شاهد وقوع انفجار خودرو یا موتورسیکلت‌های بمبگذاری شده طی چند ماه اخیر بوده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها