جزئیات جدیدی درباره قتل خاشقجی و رابطه مصر با این پرونده

جزئیات جدیدی درباره قتل خاشقجی و رابطه مصر با این پرونده
سه شنبه 25 خرداد 1400 - 21:39

سایت آمریکایی "یاهو نیوز" جزئیات جدیدی درباره قتل خبرنگار سعودی جمال خاشقجی در کنسولگری عربستان در شهر استانبول ترکیه در بیش از 2 سال پیش و رابطه مصر در این پرونده فاش کرد.

العالم - عربستان

سایت اینترنتی آمریکایی "یاهو نیوز" اعلام کرد: مسئولان عربستانی که مرتکب جرم قتل جمال خاشقجی در سال 2018 شدند، مواد مخدر کُشنده ای را از مصر دریافت کرده بودند.

سایت "یاهو نیوز" افزود: هواپیمایی که ابتدا در قاهره فرود آمد سپس راهی استانبول شد، مواد مخدر کُشندۀ ممنوعه ای را بارگیری کرده بود.

این سایت افزود: نوع این مواد مخدر یا مُسکّن و کسی که آنها را نیمه شب در هواپیما در فرودگاه قاهره بارگیری کرده بود، نامعلوم است .

سایت یاهو نیوز اعلام کرد که این مواد مخدر در بازوی چپ خاشقجی برای کُشتن سریع وی تزریق شد و به همین دلیل ظرف چند دقیقه جان خود را از دست داد.

سایت یاهو نیوز اعلام کرد که این اطلاعات را از بازجویی های محرمانه قاتلان خاشقجی به دست آورده است .

سایت آمریکایی اعلام کرد : این اطلاعات نشان می دهد که احتمالاً چند مصری هم در قتل خاشقجی دست دارند.

اطلاعات جدید نشان می دهد که "صلاح الطبیقی" پزشک وزارت کشور عربستان مواد مخدر دریافتی در فرودگاه قاهره را در بازوی چپ خاشقجی تزریق کرده است.

اپلیکیشن "پلن فایندر" که متخصص رهیابی پروازها است، اعلام کرد که هواپیمای "گلف استریم" که حامل قاتلان سعودی خاشقجی بود و از ریاض به هوا برخاسته بود، شب اول اکتبر 2018 در فرودگاه قاهره به زمین نشست سپس ساعت 03:30 بامداد روز بعد به مقصد استانبول به پرواز درآمد.

جمال خاشقجی روز دوم اکتبر 2018 وارد کنسولگری عربستان در استانبول شد و در همانجا کشته شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها