نشست چهارجانبه با هدف تبلیغ عادی سازی روابط با صهیونیستها

نشست چهارجانبه با هدف تبلیغ عادی سازی روابط با صهیونیستها
چهارشنبه 26 خرداد 1400 - 11:03

رسانه های صهیونیستی از برقراری تماس هایی برای برگزاری نشستی با حضور سران رژیم صهیونیستی، آمریکا ، امارات و بحرین به منظور تبلیغ برای توافق های عادی سازی روابط با اسرائیل و تلاش برای سوق دادن کشورهای دیگر برای ملحق شدن به جمع  اقدام کنندگان به عادی سازی روابط با این رژیم خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

مرکز پخش رژیم صهیونیستی (کان) گزارش داد این نشست که زمان آن هنوز مشخص نشده است، نشستی با حضور سران اسرائیل، امریکا، امارات و بحرین خواهد بود که برای جشن گرفتن به مناسبت گذشت یک سال از توافق های ابراهام که بین این رژیم و امارات و بحرین با نظارت امریکا امضا شد، گردهم می آیند.

بر اساس این گزارش ، هنوز مشخص نشده که این نشست همان طور که رژیم صهیونیستی می خواهد در قدس اشغالی خواهد بود یا اینکه در واشنگتن یا یکی از پایتخت های عربی برگزار خواهد شد.

به گزارش کان ، برگزاری این نشست در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس، می تواند زمینه را برای یک کشور دیگر به منظور عادی سازی روابط با اسرائیل فراهم کند، اما درحال حاضر هیچ پیشرفتی دراین زمینه حاصل نشده است.

وی تاکید کرد ؛ گابی اشکنازی ، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی که دوران وی رو به اتمام است ، در هفته های اخیر تماس های متعدد را برای فراهم کردن مقدمات این نشست برقرار کرده است.

بر اساس این گزارش ، برگزاری این نشست در شرایط فعلی با توجه به روی کار آمدن دولت جدید صهیونیست صورت می گیرد که آمادگی خود را برای ادامه امضای توافق های عادی سازی میان اسرائیل و دیگر کشورهای عربی اعلام کرده است.

پربیننده ترین خبرها