حمایت‌های سخاوتمندانه امارات از یک شهرک‌ صهیونیست‌نشین!

حمایت‌های سخاوتمندانه امارات از یک شهرک‌ صهیونیست‌نشین!
چهارشنبه 26 خرداد 1400 - 21:30

نه آمریکا، نه انگلیس و نه هیچ کشور اروپایی و غربی و نه حتی یک سازمان صهیونیستی در جهان هرگز تصور نمی‌کردند که 50 میلیون دلار برای بازسازی کنیسه یهودیان در شهرک صهیونیست‌نشین در کرانه باختری، که در جریان نبرد "شمشیر قدس" خسارت دیده، اختصاص داده شود.

العالم- کشکول

در بحبوحه تنش‌ها در فلسطین اشغالی در پی راهپیمایی موسوم به راهپیمایی پرچم‌ها که صهیونیست‌های شهرک‌نشین آن را سازماندهی کرده بودند، یک هیئت اماراتی برای اطلاع از میزان "خسارات" رژیم اسرائیل در جریان حملات موشکی اخیر مقاومت که پاسخ به جنایت‌های این رژیم اشغالگر علیه نوار غزه، قدس و کرانه باختری انجام شد، به تل‌آویو اعزام کرده است.

این هیئت نه تنها به جبران تمامی "خسارات" ناشی از حمله موشکی مقاومت به کنیسه یهودیان و شهرک‌نشینیان متعهد شده‌اند بلکه این هیئت به میزبانان صهیونیستی خود وعده داده‌اند که دبی و ابوظبی پروژه مشترکی را برای افزایش جمعیت شهرک‌نشین "مودین علید" به یک میلیون نفر آغاز کرده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر، افزودند خاخام‌های این کنیسه که از هیئت اماراتی استقبال کردند، این هیئت را در جریان حجم خساراتی که موشک‌های گروه‌های مقاومت فلسطین به این شهرک وارد کردند، قرار داده و هیئت مذکور نیز وعده کمک‌های سخاوتمندانه به این شهرک و کنیسه را مطرح کردند.

شهرک مذکور در غرب منطقه اشغالی کرانه باختری و در جاده قدس و تل‌آویو واقع است.

موضوع قابل توجه این است که محصولات کشاورزی این شهرک و دیگر شهرک‌های صهیونیست‌نشینِ واقع در کرانه باختری هرگز به کشورهای غربی صادر نمی‌شوند بلکه فرزندان زاید به منظور حمایت از اقتصاد رژیم صهیونیستی، دروازه‌های امارات را بر روی این محصولات باز کرده‌اند.

اینجا قضاوت درباره فرزندان زاید را به مخاطبان واگذار می‌کنیم و می‌گوییم آیا بهتر نیست به آنها صفت "مزدور" داده شود که برای بازسازی کنیسه یهودیان، بازسازی شهرک صهیونیست‌نشین و برنامه‌ریزی طولانی‌مدت برای افزایش شمار جمعیت این شهرک به یک ملیون نفر و همچنین خرید محصولات زراعی شهرکی اشغالی در سرزمین فلسطین متعهد شده‌اند؟!

پربیننده ترین خبرها