حماسه ای جدید در ایران؛ آیا دشمنان عبرت خواهند گرفت؟

حماسه ای جدید در ایران؛ آیا دشمنان عبرت خواهند گرفت؟
جمعه 28 خرداد 1400 - 14:18

بار دیگر ملت ایران پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی و اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی و وفاداری خود را به شهدا نشان دادند و ثابت کردند که اهمیتی به بازی های کودکانه دشمنان نمی دهند، مردم از صبح خیلی زود، به رغم همه فشارهای خارجی و جنگ های رسانه ای، اقتصادی و سیاسی برای انتخاب رئیس جمهور خود پای صندوق های رأی حاضر شدند.

العالم - در گوشی

ملت ایران به رغم همه هیاهوهای تبلیغاتی برای ربط دادن انتخابات به شرایط دشوار موجود در جامعه – که ناشی از تحریم اقتصادی ظالمانه و شیوع کرونا و حملات همه جانبه غرب به جمهور اسلامی است - از صبح خیلی زود، در مقابل شعبه های رأی گیری حضور یافته تا به عهد خود برای دفاع از مقدسات و حفاظت از دستاوردهای جانفشانی خود وفا کرده و رئیس جمهور آینده خود را انتخاب کنند.

دشمنان ایران امیدوار بودند که ملت انتخابات ریاست جمهوری را تحریم کند تا شاید بتوانند به این بهانه مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را زیر سئوال ببرند و آن را دستاویزی برای باج خواهی های سیاسی و اقتصادی قرار دهند و از آن به عنوان برگ برنده ای در مذاکرات هسته ای وین بهره برداری کنند اما این بار هم شکست خوردند.

این ملت بیش از 40 سال است که به رغم همه سختی ها و تحریم، خود، ابزارها و وسایل تولید و پیشرفت و دفاع را ساخته و ارتقا داده است لذا هرگز فریب بوق های فتنه انگیز و طبل های توخالی را نمی خورد؛ طبل هایی که هر بار شکست می خورند اما از شکست خود عبرت نمی گیرند؛ شاید همین کینه های آنهاست که اجازه نمی دهد از شکست هایشان درس بگیرند.

ایرانی ها به رغم همه دشواری ها و تحریم اقتصادی، قبل از باز شدن مراکز رأی گیری، در مقابل این مراکز به طور گسترده تجمع کردند. نقطه مقابل این ملت، کشورهای منطقه هستند که با اینکه از نظر اقتصادی در رفاه کامل هستند اما ملت هایشان اصلا نمی دانند انتخابات چیست. آنها هیچگاه طعم شیرین انتخاب را نچشیده اند بلکه مجبورند سال های سال، رهبران ثابت را تحمل کنند.

آیا دشمنان ایران از شکست های خود در مقابل ملت ایران عبرت خواهند گرفت؟ یا اینکه همچنان به همان رفتارهای ابلهانه و متحجرانه خود ادامه خواهند داد؟

پربیننده ترین خبرها