آیت‌الله جنتی: تا مردم در صحنه هستند، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند

آیت‌الله جنتی: تا مردم در صحنه هستند، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند
جمعه 28 خرداد 1400 - 10:26

دبیر شورای نگهبان گفت: مردم ما متدین و انقلابی هستند و تاکنون در تمام صحنه ها حضور داشته اند و تا این مردم در صحنه هستند، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

العالم _ ایران / سیاسی

آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، صبح امروز با حضور در محل هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراها، نخستین میان‌دوره مجلس یازدهم و دومین میان‌دوره‌ای دوره پنجم خبرگان رهبری شرکت کرد.

وی پس از انداختن رای به صندوق گفت: سه سفارش دارم؛ اول مشارکت، دوم مشارکت، سوم مشارکت.

دبیر شورای نگهبان افزود: امیدوارم مردم مثل همیشه پرشور در صحنه حضور داشته باشند و به دلیل حضور مردم، دشمن هیچ غلطی نکند.

آیت‌الله جنتی ادامه داد: مردم ما متدین و انقلابی هستند و تاکنون در تمام صحنه ها حضور داشته اند و تا این مردم در صحنه هستند، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند. تا وقتی مردم در صحنه هستند، هیچ ضرری به این کشور وارد نخواهد شد؛ اجر این حضور را خداوند متعال خواهد داد.

وی شرکت در انتخابات را یک وظیفه ملی، اخلاقی دانست و گفت: انشاءالله جزو عبادات مردم حساب شود و برای شما ثواب داشته باشد.

آیت الله جنتی مشارکت مردم را از وجوه مختلف حائز اهمیت برشمرد و گفت: امیدوارم که همه مردم حضور در صحنه داشته باشند.

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: این نظام، نظام اسلامی و مردمی است و انقلاب با پایه اجتماع و مردم شروع شد و ادامه پیدا کرد و پیروز هم شد و تا آخر هم ادامه پیدا خواهد کرد به همین دلیل حضور مردم موثر است؛ دشمن هم هیچ غلطی نتوانست بکند و نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: تا مردم در صحنه هستند نه آمریکا نه انگلیس و نه اروپا و نه هیچکس دیگر نمی تواند برای مردم ما نقشه بریزد و توطئه کند.

آیت الله جنتی گفت: خداوند به این مردم خیر دهد واقعاً قدردانی و تشکر از این مردم وظیفه من و امثال من است. بنده به سهم خودم تشکر و هم دعا می کنم و می خواهم که خدایا این مردم در راه دین، اسلام و تبعیت از امام امام بزرگوارمان به عنوان نماینده این نظام حضور داشتند و در صحنه حضور پیدا کردند و هر کجا دعوتشان می‌کردند و فراخوانده شدند شرکت کردند.

وی اظهار کرد: مردم ما مردمی قدردان متدین و انقلابی هستند که خداوند به مردم خیر دهد؛ تا این مردم در صحنه هستند هیچ دشمنی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند یک عده بیرون نشستند و نقشه‌هایی می کشند که چنین و چنان کنیم و به خیال خود می‌خواهند توطئه‌های خود را اجرا کنند اما مردم ما روشن‌بین، مسلمان ولایی هستند و تا زمانی که مردم این ولایت فقیه و نظام و اسلام را قبول دارند هیچ ضرری به این مملکت نخواهد خورد و انشاالله خداوند به مردم خیر دهد مردم خیلی کارها کردند. جز اینکه خدا اجر مردم را دهد هیچ کس دیگر نمی تواند جبران کند.

دبیر شورای نگهبان در پایان گفت: مردم جوانان خود را دادند و در جنگ محرومیت ها بودند و در همه صحنه‌ها حضور پیدا کردند خدا خیرشان انشالله از اجر دنیا و آخرت برخوردار باشند.

پربیننده ترین خبرها