پیام تبریک حماس به رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری منتخب

پیام تبریک حماس به رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری منتخب
شنبه 29 خرداد 1400 - 16:36

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) طی بیانیه‌ای برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست جمهوری در ایران و پیروزی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در این انتخابات را تبریک گفت.

العالم - فلسطین اشغالی

مرکز اطلاع رسانی فلسین در این بیانیه آمده است:

ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس در فلسطین برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست جمهوری که طی آن ملت ایران سید ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس جمهور جدید انتخاب کردند، خالصانه خدمت حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

ما در جنبش حماس ضمن تبریک انتخاب سید ابراهیم رئیسی از سوی ملت ایران، برای ایشان موفقیت و سربلندی در این سمت و خدمت به جمهوری اسلامی ایران، برآورده کردن خواسته‌های ملت اعم از توسعه، پیشرفت، شکوفایی و رفاه و ادامه مواضع ارزشمند ایران در زمینه همبستگی با ملت فلسطین و قضیه عادلانه آن و حمایت از مقاومت و پایداری فلسطینیان از درگاه خداوند منان را خواستاریم.

حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در انتخاباتی که دیروز (جمعه) در سراسر کشور برگزار شد موفق به کسب بیش از ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار رای شد و به عنوان هشتمین رئیس جمهوری ایران از سوی مردم انتخاب شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها