العالم بهای افشای دروغ های آمریکا را پرداخت

العالم بهای افشای دروغ های آمریکا را پرداخت
چهارشنبه 2 تير 1400 - 18:14

وزارت دادگستری آمریکا پایگاههای اینترنتی شبکه های محور مقاومت مانند العالم، المسیره یمن و اللوءلوءه بحرین را به بهانه فعالیتهای گمراه کننده توقیف کرد.

العالم – کشکول

کارشناسان معتقدند که علت این اقدام آمریکا، افشای دروغ های رژیمهای آمریکا، سعودی و بحرین توسط این رسانه ها است به این دلیل که اگر العالم و دیگر رسانه های محور مقاومت نبودند، آمریکا می توانست افکار عمومی جهان را به نحوی فریب دهد که گویی گروهک های تکفیری تروریستی مانند داعش و النصره منجی مردم سوریه و عراق هستند و قرارداد قرن، تنها راه حل مساله فلسطین است.

در صورتیکه المسیره نبود، آمریکا، آل سعود، امارات و رژیم صهیونیستی می توانستند خود را به عنوان نیروی بی طرف معرفی نمایند که هدفشان فقط بازگرداندن ثبات به یمن است، مردم را از توطئه شان برای تجزیه این کشور بی خبر نگه می داشتند، مزدورانشان را به عنوان برادرانی جا می زدند که برای یاری مردم یمن آمده اند و به گونه ای وانمود می کردند که گرسنگی در یمن تقصیر خود یمنی هاست و ارتباطی به محاصره تحمیلی توسط متجاوزین سعودی و اماراتی ندارد.

در صورتیکه اللوءلوءه نبود، آمریکا و آل خلیفه، انقلاب مردم بحرین را انقلاب شیعیان علیه اهل سنت قلمداد می کردند، بر جنایات آل خلیفه علیه مردم بحرین سرپوش می گذاشتند و بافت جمعیتی بحرین را تغییر می دادند.

ولی العالم، المسیره، اللوءلوءه و رسانه های محور مقاومت مانند مانعی در برابر دروغ پردازی های آمریکا و اذنابش که می کوشند رژیم صهیونیستی را دوست اعراب نشان دهند و اینگونه القا کنند که آرمان فلسطین، مساله اعراب نیست، باقی خواهند ماند و به افشای توطئه های محور ارتداد عربی آمریکایی اسرائیلی علیه جهان اسلام ادامه خواهند داد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها