ویژه برنامه العالم درخصوص توقیف پایگاه اینترنتی از سوی آمریکا؛

معاون برون مرزی صداوسیما: انتظار چنین محدودیتهایی را داشتیم/ برای مقابله با این اقدام آمریکا آماده بودیم

معاون برون مرزی صداوسیما: انتظار چنین محدودیتهایی را داشتیم/ برای مقابله با این اقدام آمریکا آماده بودیم
چهارشنبه 2 تير 1400 - 17:33

دکتر پیمان جبلی گفت: پس از پیروزی مقاومت فلسطین بر رژیم صهیونیستی در نبرد «شمشیر قدس» انتظار آن را داشتیم که در معرض محدودیت قرار بگیریم.

العالم – ایران / سیاسی

معاونت برون‌مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با شبکه خبری العالم در پی توقیف پایگاه اینترنتی این شبکه افزود: رسانه های مقاومت عامل اصلی شکست توطئه های آمریکا در منطقه هستند.

جبلی افزود: آنچه برای آمریکا اهمیت دارد، ساکت کردن صدای مقاومت است، تمام رسانه های محور مقاومت با هر زبان توانستند توطئه های محور آمریکایی-صهیونیستی در منطقه و جهان را افشا کنند.

وی تاکید کرد که پس از پیروزی مردم فلسطین در غزه انتظار داشتیم که در معرض چنین فشارهایی قرار بگیریم لذا از دو سال قبل برای مقابله با این اقدام آمریکا برنامه ریزی کرده بودیم.

معاون برون مرزی صداوسیما خاطرنشان کرد که ما به مسیر رسانه های خود ادامه خواهیم داد و حتی اگر فشاری به یک پایگاه وارد شود پایگاه‌های دیگری با اسامی دیگر ایجاد خواهیم نمود.

جبلی پیرامون نفوذ رسانه های محور مقاومت گفت: تاثیر محتوای رسانه های ما بر افکار عمومی جهانی و اسلامی بسیار بیشتر از تاثیر رسانه های دشمن است.

وی افزود: نیروهای غربی، عبری و عربی برای ساکت کردن صدای مقاومت با یکدیگر متحد می شوند اما صدای حق را هرگز نمی توان ساکت کرد، رسانه های مستقل غربی امروز حقوق مردم فلسطین را تایید می کنند.

معاون برون مرزی صداوسیما تاکید کرد: افتخار می کنیم که رسانه هایمان متهم شده اند که وابسته به نیروی قدس هستند، رسانه های متخاصم آلت دست سازمانهای جاسوسی هستند در حالیکه رسانه باید واقعیت را برای مردم بازگو کند.

پربیننده ترین خبرها