معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش خبر داد:

رونمایی از تجهیزات به روز پدافندی؛ به زودی

رونمایی از تجهیزات به روز پدافندی؛ به زودی
پنج‌شنبه 3 تير 1400 - 17:35

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: بکارگیری تجهیزات بومی در کارآمدی نیروی پدافند بسیار تحسین برانگیز است و در آینده ای نه چندان دور شاهد رونمایی از تجهیزات به روزی خواهیم بود.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

امیر سرتیپ سپهری راد معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش، با بیان اینکه تحمیل انواع تحریم های تسلیحاتی و نظامی در راهبرد نیروی پدافند مبنی بر خود اتکایی بر توان داخلی بسیار تاثیر گذار بوده است، خاطر نشان کرد: بکارگیری تجهیزات بومی در کارآمدی نیروی پدافند بسیار تحسین برانگیز است و در آینده ای نه چندان دور شاهد رونمایی از تجهیزات به روزی خواهیم بود که مایه غرور و مباهات همگان در صیانت از حریم هوایی ایران اسلامی خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه امروز با تکامل فرماندهی و کنترل پدافند هوایی شاهد تحول بیشتری در این حوزه هستیم، افزود: رصد و پایش شبانه روزی حریم هوایی ایران موجب ایجاد اطمینان و بازدارندگی در داخل کشور شده است و به تبع در دشمنان یاس و ناامیدی ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به حوزه‌های علوم جدید که در پدافند هوایی بسیار اثرگذار است، افزود: باید در حوزه جنگ الکترونیک، حوزه سایبر و سایبری الکترونیک، حوزه لیزر و کوانتوم و سایر حوزه‌هایی که کم‌کم در حوزه دفاع هوایی ورود می‌کند، با همکاری پژوهشگران نیروهای مسلح، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، خلأ و نقاط ضعف را برطرف و در لبه‌های فناوری از این علوم جدید استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی ارتش، سرتپ سپهری راد با بیان اینکه امنیت ملی برای ما خط قرمز است، اظهار کرد: در آینده نزدیک شاهد پیشرفت‌های بسیار زیادی خواهیم بود که لازمه‌اش فقط نگاه به داخل، نگاه به توانمندی ها و دانش فنی خودمان و بهره گیری از جوانان انقلابی، مومن و باانگیزه است که اینها اداره کننده کشورمان خواهند بود.

پربیننده ترین خبرها