دبیرکل جهاد اسلامی خواستار اصلاح طرح ملی فلسطین شد

دبیرکل جهاد اسلامی خواستار اصلاح طرح ملی فلسطین شد
شنبه 5 تير 1400 - 19:44

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی شهادت نزار بنات، فعال فلسطینی توسط سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری را تسلیت گفت.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از فلسطین الیوم، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعدام نزار بنات، فعال فلسطینی توسط سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری را تسلیت گفت.

وی در این باره گفت: تشکیلات خودگردان دیگر بیانگر آرمان ملت فلسطین نیست و در مقابل کرامت و آرزوهای آن ایستاده است که به طور مداوم توسط رژیم اشغالگر زیر پا گذاشته می‌شود.

النخاله در ادامه خواستار اصلاح طرح ملی فلسطین شد و افزود: این طرح هویت ملی خود را از دست داده و در خدمت رژیم اشغالگر است.

وی درباره شهید بنات نیز افزود: شهید نزار بنات با جسارتی که در بیان عقیده ملت فلسطین داشت، یک سمبل و نماد زود گذر نبود و یکی از کسانی بود که در راستای منافع عمومی از منافع شخصی خود گذشت تا جایی که به صدای مردم در بیان حق و حقوقشان تبدیل شد.

این مقام فلسطینی ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری متوجه شدیم که چه میزان حضور شهید نزار و امثال او در صحنه فلسطین ضروری بوده است. امروز ما مرد شجاعی را از دست دادیم که پیش از همه متوجه شد تشکیلات خودگردان دیگر نماینده ملت فلسطین و بیانگر آرزوهای آنها نیست.

دبیرکل جهاد اسلامی همچنین تاکید کرد: قاتلان شهید نزار متوجه نشدند که با این اقدام خفت بارشان تمامی خط قرمزها را زیر پا گذاشته‌اند و باید بدانند که آنها قادر نخواهند بود مردم فلسطین را در مورد نقش مبهم خود متقاعد کنند. آنها ثابت کرده‌اند که نقش آنها محدود به اجبار کردن ملت فلسطین به پذیرش آنچه رژیم اشغالگر تحمیل می‌کند، می‌شود نه حمایت و حفاظت از آنها.

النخاله افزود: ما امروز علاوه بر درخواست برای تشکیل کمیته تحقیقات بی‌طرف، با همه میهن پرستان برای تنظیم مجدد طرح ملی فلسطین که هویت ملی خود را از دست داده و در خدمت رژیم اشغالگر است، تلاش خواهیم کرد.

وی خطاب به خانواده شهید نزار بنات نیز تاکید کرد: قول می‌دهیم که صدای شهید نزار در میدان باشیم و با تمام توانمان از آنچه این شهید به آن ایمان داشت و در راه آن به شهادت رسید، دفاع کنیم.

پربیننده ترین خبرها