جنبش انصار جوانان انقلاب ۱۴ فوریه:

حشد الشعبی بزرگ ترین مانع منافع آمریکا در عراق است

حشد الشعبی بزرگ ترین مانع منافع آمریکا در عراق است
دوشنبه 7 تير 1400 - 22:52

جنبش انصار جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین به حمله جنگنده های آمریکایی به نیروهای حشد الشعبی در مرزهای عراق و سوریه واکنش نشان داد.

العالم-بحرین

این جنبش در بیانیه خود اظهار داشت:" وجود حشد الشعبی در سال های اخیر، بزرگ ترین مانع در مقابل منافع آمریکای اشغالگر در عراق بود. به همین جهت سفیر سابق آمریکا در عراق خواستار از بین بردن حشد الشعبی و جناح های مقاومت و کنار گذاشتن آنها از معادلات سیاسی، نظامی و اجتماعی شد".

این جنبش افزود:" ای توده های مقاومت و جوانان انقلابی منطقه، تجاوز آمریکا به نیروهای حشد الشعبی نشان داد که پیشنهاد سلیمان به سرعت به دولت بایدن رسیده و واشنگتن را برای ضربه زدن به حشد الشعبی در پاسخ به سیلی سختی که از رژه نظامی آن خورد، دست به کار کرده است. رزمندگان حشد الشعبی در القائم کار حفاظت از مرزهای عراق و سوریه از داعش و گروهک های تروریستی را بر عهده داشتند، گروه هایی که آمریکا ادعا می کند برای مبارزه با آنها یک ائتلاف بین المللی را رهبری می کند".

در ادامه این بیانیه آمده است:" در نهایت ملت های عربی و اسلامی بخصوص جوانان مقاومت مردمی ازجمله جناح های مقاومت و نیروهای انقلابی و سیاسی بحرین، گزینه ای بجز مقاومت در پیش رو ندارند که بتوانند متجاوزان آل خلیفه و وجود آمریکا از بحرین و کل خاورمیانه را ریشه کن کنند تا وقتی که قدس و مسجد الاقصی و سراسر سرزمین فلسطین از بحر تا نهر آزاد شود و صهیونیست های متجاوز از فلسطین و کشورهای اسلامی ما خارج شوند".

ن

پربیننده ترین خبرها