اشک تمساحِ گانتزِ جنایتکار بر کودکان لبنانی!

اشک تمساحِ گانتزِ جنایتکار بر کودکان لبنانی!
دوشنبه 14 تير 1400 - 16:37

"قلب با دیدن تصاویر گرسنگی در خیابان‌های لبنان می‌شکند.. ما آماده همکاری با کشورها و طرف‌های بین‌المللی هستیم تا برای خروج لبنان از بحران فعلی به سمت شکوفایی و توسعه کمک کنیم." این سخنان پاپ و یا رئیس یک سازمان بین‌المللی مدافع حقوق بشر نیست بلکه اظهارات جنایتکار جنگی "بنی گانتز" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی است.

العالم- کشکول

این اظهارات گانتز نشان‌دهنده میزان مداخله رژیم اسرائیل در جنگ اقتصادی است که آمریکا، فرانسه و رژیم‌های مرتجع عربی از جمله سعودی و امارات علیه ملت لبنان راه انداخته‌اند تا از این ملت به دلیل میزبانی از مقاومت اسلامی، که محور شوم به‌ویژه اسرائیل را ذلیل کرده، انتقام بگیرند.

به جز مزدوران دلارهای سعودی و اماراتی و مزدوران سفارت آمریکا و مزدوران اسرائیلی، همگان می‌دانند که هدف از این هجمه گرسنه نگه‌داشتن ملت لبنان و تحریک آنها علیه سلاح مقاومت است.

گانتز، قاتل کودکان و جنایتکار جنگی معتقد است که توطئه گرسنه نگه‌داشتن ملت لبنان به ثمر رسیده است وگرنه او جرات نمی‌کرد هرگز با غم و اندوه درباره گرسنگان در لبنان سخن بگوید.

ملت لبنان قطعا می‌دانند به این دلیل در معرض جنگ وحشیانه گرسنگی از سوی ائتلاف شرور آمریکایی، سعودی و صهیونیستی قرار دارند که بهای پیروزی حزب‌الله بر اسرائیل و خنثی شدن توطئه‌های این ائتلاف علیه لبنان را می‌پردازند به‌ویژه که این ائتلاف سه‌گانه در خلع سلاح حزب‌الله از طریق تجاوز و استفاده از قدرت نظامی شکست خورده است.

گانتزِ جلاد، که قلب او بر اجساد پاره‌پاره شده کودکان لبنان در "قانا" و بر اجساد کودکانِ غزه تیکه‌پاره نشده، تصور می‌کند که ملت لبنان آماده گوش دادن به سخنان او است. در حالی‌که ملت لبنان همچنان او و عرب‌های مرتجع سازشکار را لعن و نفرین می‌کنند.

قدر مسلم آن است که توطئه گرسنه نگه‌داشتن ملت لبنان شکست خواهد خورد همانطور که تمامی توطئه‌های ائتلاف شرور آمریکایی، سعودی و صهیونیستی علیه سلاح مقاومت پیشتر نیز شکست خورده است و دیگر این گانتزِ جلاد هرگز با مشاهده "گرسنگان لبنان" لذت نخواهد برد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها