رسانه های مقاومت از نگاه سید حسن نصرالله

رسانه های مقاومت از نگاه سید حسن نصرالله
سه شنبه 15 تير 1400 - 09:10

دبیر کل حزب الله لبنان اقدام درباره نقش رسانه های مقاومت در شرایط کنونی و تاثیر رسانه های مقاومت در مقابله نظامی، امنیتی و سیاسی با دشمنان  مردم کشورهای اسلامی جهت دفاع از اصول . آرمان های مردم سخن گفت.

العالم داغهای مجازی

مضمون پیام سید حسن نصرالله که در سخنرانی خود مطرح کرد مورد توجه کاربران توییتر در جهان عرب و کشورهای اسلامی قرار گرفت، کاربران درباره سخنان سید نصرالله نظرات خود را بیان کردند.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: " گفتمان رسانه ای؛ بیانگر حوادث و جریان های جبهه ها و میادین است ".

کاربران تاکید کردند: پیروزی های نظامی پیاپی جبهه مقاومت در سوریه، عراق و یمن و پیروزی های سیاسی در بحرین و عموما در منطقه تصادفی نبوده بلکه به خاطر تلاش رسانه های مقاومت و بیان حقایقی است که در این میادین رخ داده است.

وی در عین حال از شبکه های آزاده محور مقاومت برای بیان حوادث به گونه ای که هست و تفسیر و تحلیل و شبهه زدایی از آن و مصون ماندن در برابر رسانه های گمراه کننده ای که پرچمش به دست برخی کشورهای خلیج فارس و غربی است ،قدردانی کرد.

سیدحسن نصرالله در سخنانش تاکید کرد: دشمن و شهرک نشینان، رسانه های مقاومت را بیشتر از فرماندهان و رسانه های خود تصدیق می کنند و اعتبار رسانه های مقاومت موجب شد تا آمریکا، شبکه های تلویزیونی محور مقاومت را فیلتر کند.

کاربران تاکید کردند رسانه های مقاومت، با نشان دادن حقایق در محل وقوع حادثه استکبار جهانی را به زان در آورد و همین موجب شد خزانه داری امریکا برخی شبکه های محور مقاومت را فیلتر کند.

کاربران با اشاره به سخنان سیدحسن نصرالله افزوند رسانه های مقاومت با استناد به وقائع و حقائق و پژوهش ها در رقم زدن پیروزی عناصر نقش داشتند

وی گفت: قدرت گفتمان رسانه ای ما متکی بر شناسایی نقاط ضعف دشمن است، مسیر رسانه های مقاومت صحیح و در دست یافتن آنان بر حقیقت در دوره ای که مردم در تناقض به سر می برند؛ موثر است.

پربیننده ترین خبرها