به دنبال اعتراض فلسطینی ها صورت می گیرد؛

لغو احتمالی بازی دوستانه بارسلونا با تیم صهیونیستی در قدس اشغالی

لغو احتمالی بازی دوستانه بارسلونا با تیم صهیونیستی در قدس اشغالی
يکشنبه 20 تير 1400 - 14:35

منابع عبری‌ و اسپانیایی‌زبان از احتمال لغو دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال «بارسلونا» و «بیتار» متعلق به رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی خبر دادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

وبگاه صهیونیستی «واللا» امروز (یکشنبه) اعلام کرد که این بازی که قرار بود 4 آگوست در شهر قدس اشغالی برگزار شود، ممکن است در نهایت به سبب فشارهای فلسطینیان بر باشگاه بارسلونا، لغو شود.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال فلسطین اخیرا تصمیم باشگاه بارسلونا برای برگزاری بازی دوستانه با تیم صهیونیستی بیتار در شهر قدس اشغالی را محکوم کرد.

این فدراسیون طی بیانیه‌ای، از مسئولان تیم بارسلونا خواست تا مکان دیگری را برای برگزاری این بازی دوستانه انتخاب کنند.

رسانه‌های اسپانیایی‌زبان هم گزارش دادند که بازی بارسلونا و «بیتار قدس» که قرار بود چهارم آگوست برگزار شود، در معرض لغو شدن قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری «دنیا الوطن»، خبرنگاران اسپانیایی می‌گویند که «برای انجام این مسابقه باید اتفاق غیر منتظره‌ای بیفتد».

خبرنگاران اسپانیایی اعلام کردند که «بارسلونا به دنبال تیم آلمانی دیگری است تا پس از بازی با اشتوتگارت در تاریخ یکم آگوست، در یک بازی دوستانه دیگری (یعنی سه روز قبل از مسابقه برنامه ریزی شده مقابله تیم صهیونیستی بیتار قدس) برود.

به گزارش ایرنا، «سامی ابو شحاده» نماینده عرب «کنست» (​پارلمان رژیم صهیونیستی) اخیرا با همکاری انجمن حامیان باشگاه بارسلونا در فلسطین با ارسال نامه‌ای به ریاست این باشگاه، خواستار لغو بازی دوستانه در قدس اشغالی شده است.

پربیننده ترین خبرها