جنبش نُجَباء: دولت موقت و پارلمان مسئول انفجار بغداد هستند/ پیش‌بینی اقدامات تروریستی و ناشنوایی مقامات

جنبش نُجَباء: دولت موقت و پارلمان مسئول انفجار بغداد هستند/ پیش‌بینی اقدامات تروریستی و ناشنوایی مقامات
سه شنبه 29 تير 1400 - 12:14

جنبش نُجَباء ضمن یادآوری هشدار قبلی خود در خصوص خطر بازگشت تروریسم به شهرهای عراق، از کوتاهی پارلمان و بی‌مسئولیتی دولت الکاظمی به‌شدت انتقاد کرد.

العالم - عراق

به گزارش مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء طی بیانیه‌ای انفجار تروریستی در بغداد را محکوم کرد و خاطرنشان ساخت: ما از چندین ماه قبل درباره قصد گروهک‌های تروریستی برای هدف قرار دادن مردم بی‌گناه در شهرهای مقدس و مناطق پرجمعیت هشدار داده بودیم، اما گوش شنوایی نیافتیم.

در این بیانیه با اظهار اندوه فراوان از قربانی شدن زنان و کودکان مظلوم در شهرک صدر، آن‌هم در ماه حرام، آمده است: متاسفانه امروز کشور پس از ایثارگری‌ها و تقدیم شهدای بسیار، به نقطه اول بازگشته و صحنه درگیری و کشتارهای خونین برای رسیدن به پست و مقام است.

نُجَباء در ادامه با تأکید بر اینکه "اجازه نخواهیم داد خون پاک مردم برای تبلیغات انتخاباتی برخی افراد ضعیف‌النفس و بیمار هزینه شود" اعلام کرد: ما در مقاومت اسلامی پیش از آنکه دولت موقت را به‌طور کامل مسئول ناامنی و مصیبت‌های خونین بدانیم، پارلمان عراق را مسئول کوتاهی پرسش‌برانگیز در انجام وظیفه، عدم نظارت و بی‌عملی در قبال این دولت می‌دانیم.

در پایان بیانیه ضمن هشدار در خصوص عواقب سکوت مقامات مسئول در برابر این مصائب بزرگ، تصریح شده است: مردم به سکوت رضایت نخواهند داد و ما نیز مانند آنان سکوت را جایز نمی‌دانیم.

پربیننده ترین خبرها