کاربران یمنی در عید قربان هشتگ "عید ما در جبهه های ما است" را منتشر می کنند

کاربران یمنی در عید قربان هشتگ
چهارشنبه 30 تير 1400 - 19:09

در سایه تجاوز و محاصره ظالمانه عربستان علیه یمن، مردم این کشور عید قربان امسال را به شیوه متفاوت خود جشن می گیرند.

العالم-داغ های مجازی

یمنی ها با انتشار هشتگ "عید ما در جبهه های ما است" در توییتر، عید قربان را به یکدیگر تبریک گفتند و فداکاری های ارتش و کمیته های مردمی یمن را که در میدان های نبرد با متجاوزان سعودی می جنگند، گرامی داشتند.

کاربری با نام "علب بن ثیبه" نوشت:" عید واقعی، عیدی است که همراه با فرزندانت در جبهه باشی؛ عید خوبی داشته باشید و پیروز، عزتمند و سربلند باشید".

کاربر دیگری با نام "علی جاحز" ضمن تبریک عید قربان به رهبر انصارالله یمن و قهرمانان این سرزمین نوشت:" هرکس از جنایت ممنوعیت حج اعلام برائت نکند، از هویت ایمانی و اسلامی خود عدول کرده است".

کاربران دیگر نیز در توییتر نوشتند:" عید واقعی در محراب شهادت است، هنگامی که روح دامنه بلند آسمان را در آغوش می گیرد و نسیم های الهی به دیدار اولیای خدا بر سر مزارشان می آیند. درود خدا بر شما ای مردان خدا، ای کسانی که خداوند این بخشش بزرگ را به شما عطا کرد، به تعداد قطره های باران سلام خداوند بر شما باد!".

کاربران دیگر نیز عید را خطاب به "همه قهرمانان حاضر در جبهه ها و میدان های شرافت و شجاعت، همه آزادگان، همه مجروحان و همه خانواده های شهدا" تبریک گفتند و برای آنها آرزوی پیروزی کردند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها