واکنش فعالان شبکه های اجتماعی در قبال خبر خوش محمد علی الحوثی

واکنش فعالان شبکه های اجتماعی در قبال خبر خوش محمد علی الحوثی
يکشنبه 3 مرداد 1400 - 15:12

کاربران شبکه های اجتماعی در یمن و کشورهای عربی و اسلامی از خبر خوش محمد علی الحوثی، عضو شورای سیاسی اعلای یمن با عنوان (پیروزی مأرب در راه است) استبال کردند.

العالم - داغ های مجازی

در حال حاضر درگیری های شدیدی بین نیروهای منصور هادی و مزدوران متجاوز سعودی با پشتیبانی جنگنده های ائتلاف تجاوز در جبهه های "صرواح" در غرب مأرب و جبهه های المشجح و الکساره در این شهر در جریان است.

همچنین درگیری های شدیدی هم بین دو طرف در ارتفاعات البلق و مناطق طلعه الحمرا و نخلاء و المشجح و ایدات الراء، در مجاورت شهر مأرب در جریان است. در این درگیری ها، نیروهای یمنی در حال پیشروی هستند و ده ها تن از مزدوران از جمله چند فرمانده کشته یا مجروح شده اند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن پیش از این ظرف کمتر از 48 ساعت مرکز شهر رحبه در جنوب مأرب را از اشغال مزدوران سعودی و دولت هادی آزاد کرده بودند. متجاوزان سعودی این منطقه را با پشتیبانی هوایی ائتلاف تجاوز روز چهارشنبه گذشته اشغال کرده بودند اما نتوانستند تروریست های القاعده در جبهه الصومعه را نجات دهند.

پیشروی های سریع کمیته های مردمی و ارتش یمن در شهر رحبه، باعث شد که مزدوران هادی و متجاوزان در جبهه های جبل مراد، الجوبه و الماهلیه به حال آماده باش کامل درآیند.

محمد علی الحوثی، عضو شورای اعلای سیاسی یمن در صفحه توییتر خود به حروف متقطع نوشت فيها "م ا ر ب ا ل ن ص ر ا ت" (مارب النصر ات") (مأرب پیروزی در راه است).

مردم یمن و آزادگان جهان با راه اندازی هشتگ "مأرب"، از این خبر خوش استقبال کردند.

کاربری با عنوان "عبد الرحمن العنسي" نوشت: "پس از توییت شسد محمد علی الحوثی، مزدوران در مأرب راهی جز پذیرش شکست ندارند. آنها بهتر است به جای گم شدن در بیابان خود را تسلیم ارتش و کمیته های مردمی یمن کنند."

کاربر دیگری با عنوان "زيد علي" نوشت : پیروزی در راه است خدا را شکر باید از پای اینترنت برخیزیم و در جشن پیروزی شرکت کنیم نباید پیروزی در بزرگترین نبرد روی زمین را از دست بدهیم.

کاربر دیگری با عنوان "عبد الرحمن العنسي" نوشت: "آزادی مأرب پیروزی بر آمریکا و اسرائیل و مزدوران سعودی و اماراتی آنهاست و یاری خداوند برای این ملت بزرگ است که 7 سال است که تحت فشار تحریم است "

پربیننده ترین خبرها