پوتین: روسیه قادر به شناسایی و حمله به دشمن در هر سطحی از دریا، هوا و زمین است

پوتین: روسیه قادر به شناسایی و حمله به دشمن در هر سطحی از دریا، هوا و زمین است
يکشنبه 3 مرداد 1400 - 15:02

رئیس جمهور روسیه در مراسم رژه نیروی دریایی این کشور در سن‌پترزبورگ تاکید کرد، مسکو قادر است هر دشمنی را شناسایی کند و در صورت لزوما یک حمله اجتناب ناپذیر به آن صورت دهد.

العالم - اروپا

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در مراسم رژه دریایی به مناسبت سالگرد تاسیس ناوگان دریایی این کشور در سن‌پترزبورگ تاکید کرد که مسکو دائما و به طور موفق تسلیحات و تجهیزات دریایی خود را توسعه داده است و قادر است هر دشمنی را شناسایی کند و در صورت لزوما یک حمله اجتناب ناپذیر به آن صورت دهد.

براساس گزارش خبرگزاری تاس، پوتین روز یکشنبه در سخنرانی افتتاحیه این مراسم گفت: روسیه در کمترین زمان ممکن جایگاه ارزشمندی در میان قدرت‌های پیشروی دریایی به دست آورده است و دستاوردهای خود را از یک قایق کوچک به ناوهای اقیانوس پیما و ناوهای مجهز اتمی با موشکهای کروز زیردریایی ارتقا داده است.

رئیس جمهور روسیه همچنین به سیستمهای پدافند ساحلی و سلاحهای نقطه زن فوق فراصوت ارتش این کشور اشاره و بر توسعه و تقویت هرچه بیشتر آن تاکید کرد.

ولادیمیر پوتین با تمجید از توان دریایی روسیه اضافه کرد، امروز نیروی دریایی روسیه از همه پتانسیل لازم برای حفاظت از سرزمین مادری و منافع ملی روسیه برخوردار است.

وی در ادامه سخنرانی خود تاکید کرد، روسیه قادر به شناسایی دشمن در هر سطحی از دریا، هوا و زمین است و در صورت لزوم قادر به حملات اجتناب ناپذیر علیه آنهاست.

در مراسم رژه دریایی نیروی دریایی روسیه که روز یک شنبه در سن پترزبورگ برگزار شده است دو ناو ایرانی سهند و مکران به همراه امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و «کاظم جلالی» سفیر ایران در مسکو نیز به عنوان مهمانان ویژه حضور دارند.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها