به روز رسانی می شود/

لحظه به لحظه با ورزشکاران ایرانی در روز چهارم المپیک/ از درخشش در والیبال تا برد تاریخی در بدمینتون

لحظه به لحظه با ورزشکاران ایرانی در روز چهارم المپیک/ از درخشش در والیبال تا برد تاریخی در بدمینتون
دوشنبه 4 مرداد 1400 - 09:07

روز چهارم المپیک با پیروزی قاطعانه تیم ملی والیبال برابر ونزوئلا برای کاروان ایران آغاز شد.

العالم _ ایران / ورزشی

در روز چهارم المپیک 2020 توکیو نباید انتظار کسب مدال از نمایندگان ایران داشته باشیم چون تیم ملی والیبال که هنوز در مرحله گروهی قرار دارد و در دو رشته انفرادی دیگر هم مسابقات در مراحل مقدماتی پیگیری می شود. تنها احتمال کسب مدال در مسابقات امروز برای ایران در شنا خواهد بود که خیلی بعید است شناگر جوان ایران بتواند در اولین تجربه خودش را در رقابت با بزرگان جهان روی سکوی المپیک قرار دهد.

ثریا آقایی، دختر بدمینتون باز ایرانی با رقیبی از مالدیو دیدار کرد و توانست یک برد تاریخی را به شکلی کاملا قاطعانه کسب کند.


شاهین موسوی، یکی از دو نماینده بوکس ایران در گام نخست رو در روی موریواکی از ژاپن قرار گرفت و شکست را پذیرا شد.

همچنین متین بالسینی، جوانترین عضو کاروان ایران و تنها نماینده شنای ایران در ماده 200 متر پروانه به مصاف رقبای خود رفت.

متین بالسینی، جوانترین عضو کاروان ایران که تنها نماینده شنای ایران در المپیک توکیو هم به حساب می آید، در ماده 200 متر پروانه با 5 شناگر دیگر رقابت کرد.

شناگر ایرانی در این رقابت نفسگیر و در شرایطی که در 100 متر نخست جزو سه نفر برتر هم نبود، توانست در 100 متر بهتر کار کرده و در نهایت با فاصله میلیمتری نسبت به نفر اول، در رده دوم گروه خود قرار بگیرد.

بالسینی رکورد 1:59:97 دقیقه را به نام خود ثبت کرد که رکورد جدیدی در شنای 100 متر پروانه ایران به حساب می آید. برای اولین بار یک شناگرایرانی در این ماده رکورد زیر 2 دقیقه را به ثبت رسانده است.


بوکس:

8:32: شاهین موسوی، بوکسور وزن 75- کیلوگرم ایران در اولین گام به مصاف یوتو موری‌ واکی از ژاپن رفت. بعد از نمایش نه چندان دلچسب شاهین در راند نخست، او در راندهای دوم و سوم بهتر کار کرد، اما داوران در نهایت رای به پیروزی نماینده میزبان دادند. بدین ترتیب موسوی به کار خود در المپیک توکیو پایان داد و حذف شد.


بدمینتون:


7:32: ثریا آقایی دختر بدمینتون باز ایران در اولین بازی مرحله گروهی بازی های المپیک توکیو به مصاف نماینده مالدیو رفت و این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود به پایان رساند. آقایی اولین دختر بدمینتون باز ایرانی است که توانسته به بازی های المپیک توکیو راه یابد و دومین دیدار او در مرحله گروهی برابر نماینده چین است.

* ثریا آقایی از ایران 2 - فاطیما عبدلرزاق از مالدیو صفر (۲۱ - ۱۴ و ۲۱ - ۷)


والیبال:

6:00: تیم ملی والیبال ایران که شنبه در اولین گام از المپیک توکیو موفق به شکست لهستان با نتیجه 3 بر 2 شده بود، امروز از ساعت 4:30 بامداد به وقت تهران به مصاف ونزوئلا رفت. رویارویی شاگردان آلکنو با این تیم از قاره آمریکای جنوبی روز سختی را برای معروف و یارانش رقم نزد و در نهایت ایران سه بر صفر از حریف خود گذشت تا بتواند دومین پیروزی خود را در المپیک جشن بگیرد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها