تروریست‌‌ها را به نام "ترامپ" صدا بزنید!

تروریست‌‌ها را به نام
دوشنبه 4 مرداد 1400 - 20:31

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در جریان سخنرانی دو ساعته خود در آریزونا سعی زیادی کرد تا نام رهبر طالبان را که "مولوی هبت‌الله آخوندزاده" است، به یاد بیاورد اما در مقابل پنج هزاری نفری که برای این سخنرانی آمده بودند، فقط گفت نام او "محمد" است. ترامپ با اشاره به خروج نیروهای آمریکایی و ناتو از افغانستان گفت: من به رهبر طالبان گفتم، با او حرف زدم و گفتم - بیایید اسمش را محمد بگذاریم – گفتم، محمد ما داریم می‌رویم. او مرد سرسختی است.

العالم- کشکول

قدر مسلم آن است که ترامپِ نژادپرست، تروریست، قاتل و دیوانه نام عروسک دست‌ساخته خود، رهبر طالبان را فراموش نکرده، بلکه او خواست نفرت خود را نسبت به پیامبر اسلام به نمایش بگذارد. او نژادپرستی زشت و بی‌شرمانه خود علیه اسلام را به نمایش گذاشت و با خطاب قرار دادن رهبر طالبان با نام "محمد"، تلاش کرد او را هم‌رده با نبی اکرم( ص) قرار دهد و خصومت و کینه خود علیه مسلمانان را به اوج برساند.

جهانیان می‌دانند که چگونه اجداد این ترامپِ دیوانه بعد از کشتن بیش از 20 میلیون نفر از ساکنان اصلی آمریکا، کنترل این کشور را در دست گرفتند و صدها هزار از آفریقایی‌ها را به آمریکا منتقل و آنها را به عنوان برده در مزارع استخدام کردند. آمریکایی‌ها اولین کسانی بودند که سلاح اتمی به کار برده و هزاران انسان را در ژاپن به قتل رساندند و مرتکب جنایات فجیعانه علیه ملت‌های ویتنام، کره، افغانستان، عراق، لیبی و لبنان، آفریقا و آمریکای لاتین شدند و اینک نیز با تبانی با اسرائیل، ملت فلسطین را قتل‌عام می‌کنند.

پدران و اجداد این نژادپرست، تروریست و قاتل، پدران و اجداد تمامی تروریست‌های تاریخ هستند لذا مورخانی که درباره این قاتلان و مجرمان در طول تاریخ به‌ویژه تاریخ بشریت طی سه قرن گذشته، قلم می‌زنند، هنگانی که اسم یکی از آنها را فراموش کردند بهتر است او را ترامپ بنامند؛ زیرا این اسم برند ثبت‌شده برای تروریسم جهانی است.

پربیننده ترین خبرها